מועלם מאשימה: סמוטריץ’ והרב רפי פרץ הם שהכפישו את בנט ושקד

הח"כית היוצאת, שכשלה עם מפלגת הימין החדש, התייחסה בריאיון לכאן רשת ב לקמפיין הבחירות של המפלגה • "אני חושבת שבאיחוד מפלגות הימין מצטערים על התוצאה" •. על פרישתה מהבית היהודי: "ניתנה לי הזכות לבחור ועשיתי את הבחירה"
חרדים 10
י"ב ניסן התשע"ט / 17.04.2019 10:50

חברת הכנסת היוצאת ממפלגת הימין החדש שולי מועלם הגיבה היום (רביעי), בריאיון לתכנית ‘קלמן ליברמן’ עם קלמן ליבסקינד ויובל אלבשן בכאן רשת ב, על קמפיין הבחירות והמאבק עם איחוד מפלגות הימין.

בראיון טענה מועלם כי בצלאל סמוטריץ’ והרב רפי פרץ הכפישו את נפתלי בנט ואיילת שקד במהלך הקמפיין.

“אנחנו לא אלה שרבנו עם סמוטריץ’ והרב פרץ, אני מזכירה שכשהם הכפישו את נפתלי ואיילת, וגם אותי בחלק מהזמן, אנחנו בחרנו שוב ושוב להגיד שהם אנשים ראויים ושנמשיך לפעול בשיתוף פעולה כמו קודם”, אמרה מועלם. “אני שומעת את קריאות הצער. בדיעבד אני מבינה ומקבלת אותם. אני חושבת שגם הם מאוד מצטערים על התוצאה”.

היא התייחס לפרישתה יחד עם בנט ושקד מהבית היהודי: “אני חושבת שברור היה לחלוטין שהלכנו למהלך הזה משתי סיבות: חשבנו שזה דבר שיחזק את גוש הימין ושיביא שיח אחר שאני חושבת שמחויב המציאות בנושאים של דת ומדינה”.

היא הוסיפה: “יכול להיות שאם היינו עושים את זה אחרת, יותר בשיתוף עם הציבור זה היה שונה. אני חושבת שהתגובות שאנחנו מקבלים בימים האחרונים, וההתגייסות המרגשת מאוד, מראה שהרבה מאוד אנשים חושבים שהבחירה הזאת הייתה נכונה. ניתנה לי הזכות לבחור – ואני עשיתי את הבחירה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות