נתניהו: “פרשנים איימו עלי שאשלם מחיר אישי. לא ארתע מהתקשורת”

נתניהו בהרמת כוסית לקראת חג הפסח עם פעילי הליכוד: "איימו עליי שאם אממש את המנדט שקיבלתי ואמנה את אחד מהחברים המוכשרים שלנו לשר משפטים - אני אשלם מחיר אישי. השיטות האלה עברו מן העולם, הציבור לא קונה את זה יותר"
אריה ריבקינד
י"ב ניסן התשע"ט / 16.04.2019 22:01

הערב (שלישי) חגג הליכוד בבנייני האומה בירושלים בטקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח את הניצחון הגדול בבחירות.

נתניהו פתח: “הלילה הזה כולו מתוק, אין מרור”.

הוא הגדיר את נצחון הליכוד כהיסטורי ואמר: “יחד הבאנו ניצחון אדיר והשגנו הישג היסטורי. אני מבטיח להמשיך לעבוד למענכם ולמען כל אזרחי ישראל”.

בנאומו התייחס נתניהו לדבריהם של הפרשנים אודות האפשרות שימנה את יריב לוין לשר משפטים לנוכח תיקי החקירה שתלויים ועומדים נגדו.

“אנחנו נשמור על הדמוקרטיה, אני חייב להגיד את זה כי יש כאלה שעדיין לא הפנימו את תוצאות הדמוקרטיה והבחירות. בסוף השבוע האחרון צפיתי בטלוויזיה וחשבתי שאני לא שומע טוב. ישבו באולפנים פרשנים ששיגרו לעברי איום שאם אמנה את אחד מחברינו לשר המשפטים – אם נממש את המנדט אני אשלם כל כך ביוקר”.

“אתם מבינים את זה? אזרחי ישראל בטחו בנו אמון מובהק וחד משמעי, והפרשנים האלה מזהירים אותנו ומאיימים שאם אממש את המנדט שקיבלתי ואמנה את אחד מהחברים המוכשרים שלנו לשר משפטים – אני אשלם מחיר אישי.

“הדבר המעניין הוא שלזה הם קוראים דמוקרטיה, ולזה הם קוראים שלטון החוק, אבל כל פעם אתם נותנים להם שיעור בדמוקרטיה בקלפי”.

נתניהו הבהיר כי הוא לא נרתע מהאיומים. “אני מבקש לומר את הדברים בצורה הברורה ביותר: אני לא מפחד מאיומים ואני לא נרתע מהתקשורת. השיטות האלה עברו מן העולם, הציבור לא קונה את זה יותר – והוא אמר את זה בצורה המפורשת ביותר בבחירות האחרונות. זהו רצון הציבור”.

בהמשך סיפר ראש הממשלה כי לאחר ניצחונו בבחירות, זכה לברכות ממנהיגי העולם הערבי.

“אני מאמין שיש כאן פתח גדול לעתיד”, אמר נתניהו. “פתח גדול לתקווה, וכל זה אפשרי כי הפכנו את מדינת ישראל לכוח עולמי עולה – ממש כך”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות