יהדות התורה עושה שריר לליברמן: “הגיוס לא ייפתר? נלך שוב לבחירות”

על רקע העליה בכוחם ל-8 מנדטים, מבהירים נציגי יהדות התורה: במידה וסוגיית חוק הגיוס לא תיפתר הם יובילו לבחירות חוזרות • "מודיעים לראשי המטות בכל הארץ להישאר בכוננות מלאה"
אריה ריבקינד
י"א ניסן התשע"ט / 16.04.2019 19:23

כיפופי הידיים סביב חוק הגיוס: עוד בטרם החל המו”מ הקואליציוני ועל רקע העליה בכוחם ל-8 מנדטים, הבהירו אחר הצהרים  נציגי יהדות התורה כי במידה וסוגיית חוק הגיוס לא תיפתר – הם יובילו לבחירות חוזרות.

“אנחנו מודים לקב”ה על הסיעתא דשמיא הגדולה שקיבלנו 8 מנדטים באופן חסר תקדים”, נמסר בהודעה מטעם יהדות התורה.

ההודעה פורסמה בעקבות ישיבת הסיעה הראשונה, שהתכנסה בבית ‘דגל התורה’, ובה “השתתפו חברי הכנסת העתידיים של הסיעה, וכן מי ששובצו במקומות 9 ו-10 ברשימה, הרב חסיד והרב ברוכי”.

בהודעה נאמר: “הסיעה קיבלה החלטה שאנחנו נעמוד על כך שכל מי שלומד תורה ותורתו אומנותו יוכל להמשיך ללמוד באין מפריע ונעמוד על כך בתוקף”.

עוד הבהירו כי אם הסוגיה הרגישה לא תיפתר כדרישתם – יובילו לבחירות חוזרות. “במקביל אנחנו מודיעים לראשי המטות בכל הארץ להישאר בכוננות מלאה, במידה וחס וחלילה הנושא הזה לא ייפתר. הוכחנו זאת ואין לנו שום בעיה להתמודד בבחירות חוזרות”, אמרו.

מוקדם יותר היום, בפגישת נציגי ‘ישראל ביתנו’ עם הנשיא, הבהיר הח”כ המיועד יבגני סובה לקראת המשא ומתן הקואליציוני: ”לא חוששים מבחירות חוזרות. יש מו”מ ומתן והדרישות שלנו ברורות. מי שרוצה אותנו בקואליציה יודע מה העמדות שלנו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות