גדולי הזמר החסידי חגגו במופע: 50 שנות יצירה של חיים בנט • צפו

מנכ"ל רדיו קול חי, אבי רוזן, הגה - ובהיכל התרבות בפתח תקווה התכנסו גדולי הזמר החסידי עם בחורי ישיבות כדי לחגוג 50 שנות יצירה של חיים בנט.I צפו במופע
חרדים 10
י"א ניסן התשע"ט / 16.04.2019 14:00

מאות השתתפו אמש (שני), בהיכל התרבות בפתח תקווה, במופע הצדעה לגדול המלחינים חיים בנט.

בנט החל את דרכו המוסיקלית בחצר סערט ויזניץ, ולחניו – ‘מכניסי רחמים’, ‘אבינו אב הרחמן’, ו’מהרה ה” – כבשו את כל תפוצות ישראל בכל קצוות תבל.

על הבמה בהיכל התרבות עלו בזה אחד זה גדולי הזמר החסידי: מוטי שטיינמץ, אברימי רוט, שלמה כהן, יונתן שינפלד, יובל סטופל, אודי אולמן ועוד, כשעל החגיגה המוזיקלית הזו מנצח בנו של חיים –  רובי בנט. המוזיקאי מוישי רוט הצטרף אף הוא בשלב מסוים.

בין ביצוע אחד למשנהו, הוקרנו סרטונים של ענקי הזמר מרדכי בן דוד, אברהם פריד, המעבד משה לאופר ועוד רבים וטובים המאחלים ומברכים את חיים בנט לרגל 50 שנות יצירה ברוכה. את המופע הנחה איש הרדיו אפרים קמיסר.

רגע מרגש ביותר נרשם כאשר עלה לבמה הסופר חיים ולדר, השרוי עדיין בתוך ימי השלושים באבל על פטירת בנו בכורו. ולדר הודה מקרב לב לבנט על ילדותו במקהלת ‘רננו חסידים’, שלדבריו הפכה אותו להיות מי שהוא ונתנה לו את הכלים לגדול ולהתפתח כסופר ומחנך.

הרצון לקיים את האירוע המיוחד קינן בליבו של מנכ”ל רדיו קול חי, אבי רוזן, כבר לפני זמן רב. התנאים הבשילו לקיומו בשיתוף עיריית פתח תקווה שלקחה חסות על המופע.

צפו.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות