חקירה בפרשת המניות? אנשי ביבי: בתקשורת לא הפנימו את התוצאות

המשטרה מבהירה: לא נפתחה בדיקה של פרשת מניות נתניהו • על פי העדות שנמסרה במשטרה, נפלו כשלים וליקויים המעלים חשד לעבירות בעסקה בה נמכרו מניות מהחברה של בן הדוד נתן מיליקובסקי לנתניהו ובהעברות הכספים ביניהם • לשכת ראש הממשלה: "נתניהו שילם על המניות וחלקו בחברה היה מזערי"
אריה ריבקינד
י"א ניסן התשע"ט / 16.04.2019 13:31

חוקרי להב 433 גבו אתמול (שני) עדות מאדם שטען כי יש לו מידע המעלה חשד לפלילים בנוגע לעסקיו של בן דודו של ראש הממשלה, נתן מיליקובסקי. על גביית העדות דווח ב־ynet.

על פי המידע שמסר האיש, נפלו כשלים וליקויים המעלים חשד לעבירות גם בעסקה בה נמכרו מניות מהחברה של מיליקובסקי לבנימין נתניהו ובהעברות כספים ביניהם.

בדיווח נאמר כי נפתחה בדיקה.

המשטרה התייחסה בצהרים לפרסומים על אודות בדיקה שפתחה בנוגע למניות ראש הממשלה בנימין נתניהו.

“משטרת ישראל אינה אחראית לפרסומים בלתי רשמיים המופיעים מטעם גורמים שונים ועל אחריותם. המשטרה אינה נוהגת להכחיש או לאשר עצם קיומן של חקירות.

“במקרה רגיש זה ובשל משמעויותיו הציבוריות בחרנו להודיע לציבור כי משטרת ישראל לא פתחה בבדיקה או חקירת הנושא.

“הגעת פלוני למסור עדות אינה מעידה בהכרח על פתיחה בבדיקה או חקירה”.

אנשי ראש הממשלה מגיבים להודעת המשטרה לפיה לא נפתחה חקירה על בעניין מניותיו של נתניהו.

“ראש הממשלה פעל לחלוטין לפי הדין והמשטרה עצמה כבר הכחישה שפתחה בבדיקה או בחקירה בנושא. כנראה שיש גורמים בתקשורת שעדיין לא הפנימו את תוצאות הבחירות. נגמרו הימים שבהם מעלים ידיעות שווא בתקשורת כדי להניע חקירות סרק נגד ראש הממשלה נתניהו”.

ודם לכן, כם פירסום הידיעה, נמסר מטעם ראש הממשלה בתגובה: “ראש הממשלה שילם על המניות. ראש הממשלה היה משקיע פאסיבי בחברה. חלקו בה היה מזערי והוא לא היה מעורב בעסקיה או בניהולה בשום דרך. כל הפעולות הקשורות לעניין דווחו כדין לרשויות המתאימות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות