ראש הממשלה נתניהו ואחיו קיבלו את ‘ההגדה של פסח’ של יוני הי”ד

ראש הממשלה בנימין נתניהו ואחיו ד"ר עדו נתניהו נפגשו בלשכת ראה"מ בירושלים עם יוסף שמש פקודו של יוני נתניהו הי"ד בחיל השריון • שמש מסר לאחים נתניהו הגדה של פסח בה קרא יוני בסדר פסח ופריטים נוספים
קובי פינדרוס
י"א ניסן התשע"ט / 15.04.2019 21:10

ההגדה של יוני: בנימין נתניהו ואחיו ד”ר עדו נתניהו נפגשו בלשכת לשכת ראש הממשלה בירושלים עם יוסף שמש, מי שהיה פקודו של יוני נתניהו הי”ד בחיל השריון – וקיבלו ממנו פריטים אישיים של אחיהם שנפל במבצע אנטבה.

את הפריטים שמר שמש ברשותו מאז שירת עם יוני בגדוד 71 של חיל השריון ברמת הגולן.

יוסף שמש מסר לאחים נתניהו את סכין הקומנדו של יוני, הגדה של פסח בה קרא יוני בסדר פסח המוזכר ב”מכתבי יוני”, סרבלו האישי, ספרים שהעניק ליוסף, חולצת יחידה, שק שינה, כפפות ומצפן.

“יוסף היה חייל של יוני בגדוד השריון, גדוד 71, ברמת הגולן אחרי מלחמת יום הכיפורים. הוא שמר אצלו מאז חפצים אישיים של יוני והביא לנו אותם עכשיו”, אמר ראש הממשלה הנרגש.

צילום: עמוס בן גרשום, לע״מ

“אחי עדו ואני מאוד מתרשמים, אנחנו מכירים חלק מהדברים הללו, סכין הקומנדו הזו הייתה ביחידה, אנחנו מכירים את הספרים של יוני, ויש כאן עכשיו הגדה לקראת חג הפסח שהוא השתמש בה בסדר שהוא ערך לחיילים שלו. זו תזכורת מאוד מרגשת מהעבר. אני מאוד מודה לך, תודה לך”, אמר ראש הממשלה ליוסף שמש.

עדו נתניהו הוסיף: “מרגש אחרי כל כך הרבה שנים לראות את הדברים האלה, במיוחד לראות את אותה הגדה שיוני כתב עליה במכתבים שלו. הוא כתב על הסדר המיוחד שהוא ערך בגדוד במכתב מאוד מיוחד ומאוד מרגש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות