‘התקדמות מפתיעה. הסיכוי לא מבוטל, מצאנו 219 פתקים’

יו"ר הימין החדש: "מצאנו 219 חוסרים של האות "נ". זהו מספר גדול מאד ביחס ל-400 קלפיות. העברנו את הפער הזה לוועדת הבחירות לבדיקה, ואנו ממתינים לתוצאות" • "יש שצוחקים על המאמץ הזה שלנו לעבור את החסימה: 'זה פתטי, חסר סיכוי, נואש'. לא נורא. שיגחכו. נתאמץ ונשתדל"
אריה ריבקינד
י' ניסן התשע"ט / 15.04.2019 14:25

לקראת הדד-ליין ביום רביעי:  יו”ר הימין החדש, השר נפתלי בנט, מסרב לוותר וממשיך להלחם על כל קול בניסיון לעבור את אחוז החסימה.

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו קרא בנט למשקיפים להתגייס לעזרתו במטרה לבדוק שוב האם התקיימו פערים בתוצאות בקלפיות.  לפי שעה חסרים למפלגה 1452 קולות כדי להיכנס לכנסת.

“ביממה האחרונה התקדמנו בצורה מפתיעה. הסיכוי לא ענק, אך גם לא מבוטל. אנחנו לא מרימים ידיים. הפער שלנו למעבר של אחוז החסימה של 0.0003 (!) מסך הקולות, ושעת הנעילה היא רביעי לילה. היום, יום שני, הוא יום מכריע”, כתב בנט.

בפוסט פנה בנט לכל מי שהיה חבר ועדת קלפי או משקיף בקלפי ברחבי הארץ, וביקש להיכנס לאתר תוצאות הבחירות, לאתר את הקלפי שבו השקיף, ואם הוא/היא מזהה פער כלשהו בין התוצאות שהיו לו בליל הבחירות בדגש על האות “נ”, לבין התוצאות המקוריות הידועות לו – להעביר את המידע.

בנט הוסיף: “מתוך 11,000 קלפיות ברחבי הארץ, קיבלנו 400 סיכומי קלפי ממזכירי קלפי או חברי ועדת בחירות, והשווינו לתוצאות בפרוטוקולים ובמחשב, ומצאנו 219 (!) חוסרים של האות “נ”. זהו מספר גדול מאד ביחס ל-400 קלפיות שיש לנו את הסיכום קלפי שלהם. העברנו את הפער הזה לוועדת הבחירות לבדיקה, ואנו ממתינים לתוצאות. אדגיש כי אלו פערים לכאורה; עד שנקבל תוצאות מוועדת הבחירות”.

לדבריו, “אם אפילו שליש מזה יימצא כפער אמיתי, הרי שזה יעיד שברמה לאומית נוכל לעבור בקלילות את המחסור של 1452 הקולות הנדרשים. (היחס הוא על כל שתי קלפיות כאלה, “נ” אחד חסר. עכשיו תחשבו זאת על פני 11,000 קלפיות, תגרעו קלפיות במגזר החרדי והערבי)”.

בנט הסביר: “אינני יודע האם נצליח או לא. אני יודע שיש סיכוי, ואיילת ואני רואים שיש המון ישראלים טובים שמתפללים לכך (ממש כיף לקבל את כל החום הזה!), אלפים שנרשמים להתנדב, ומאות שהגיעו בפועל. על כך תודתנו. אנחנו לא מוותרים עד שנמצה כל אפשרות. אנחנו עושים זאת עבור כמעט 140,000 בוחרינו שרוצים שנעבור ועוד המון אנשים טובים אחרים”.

“יש כאלה שצוחקים על המאמץ הזה שלנו לעבור את סף אחוז החסימה: ‘זה פתטי, חסר סיכוי, נואש’. לא נורא. שיגחכו. אנחנו נתאמץ ונשתדל. כל מה שאנחנו יכולים לעשות. ככה מצליחים בלימודים, בהייטק, בצבא, בכל מקום בחיים. מתאמצים. כשר חינוך זה מסר שאני רוצה להעביר לכל תלמיד ותלמידה, ובכלל – לכל יזם, וכל בן אדם שחפץ להשיג מטרה כלשהי: להתאמץ. לא לוותר. כל עוד יש סיכוי, ממשיכים להילחם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות