“זוכה ועולה זו פעם חמישית”: על מה שוחח הגר”מ מאזוז עם ביבי?

הגר"מ מאזוז חשף לראשונה, במסגרת שיעורו השבועי, מה ביקש ממנו ראש הממשלה בשיחת הטלפון לפני הבחירות - ומה השיב לו • וגם מדוע התפלל עליו ביום הבחירות?
יוסף גרינבוים
ט' ניסן התשע"ט / 14.04.2019 16:42

ראש ישיבת כיסא רחמים, הגר”מ מאזוז, התייחס אמש (מוצ”ש) בשיעורו השבועי ב’קול ברמה’ לתוצאות הבחירות.

“פעם מפא”י (-המערך/העבודה) היתה אולי 60 מנדטים. החזון איש בענוותנותו כתב לבן-גוריון מכתב ש’בעדינות נפשו המזוקקה’ (כלשון הזהב של החזו”א) יוותר על גיוס בנות, ובן-גוריון כיבד את בקשתו, אבל היום המערך לא מכבד את התורה ולכן הוא נופל ויורד ונמחק”.

“לעומת זאת”, המשיך הרב, “מי שמכבד את התורה, לא ביקשנו הרבה, רק לכבד את התורה ולשמור על ארץ ישראל, ביבי ששומר על ארץ ישראל, זוכה והולך ועולה זו פעם חמישית”.

הגר”מ הוסיף: “לכן התפללנו עליו ביום הבחירות שלא יפול, כי הוא נתן לבני התורה ללמוד בארבע שנים האחרונות, ובזכותו נפתחו עוד ישיבות והתרבתה התורה, ולכן התפללנו עליו שימשיך. וברוך ה’ גם המפלגות של שומרי התורה הולכים ועולים”.

ראש הישיבה גם חשף טפח משיחתו עם נתניהו לפני סגירת הרשימות – ואמר: “כשהוא דיבר איתי, הוא אמר לי שהוא דואג מחשש שהשמאל יעלה, ואמרתי לו: ‘אל תדאג’, ובירכתי אותו שבעזרת ה’ הוא יעלה ויצליח כנגד אותם הארבעה שעמדו כנגדו, כמו שכתוב בהפטרת השבת ‘וארבעה אנשים…’ אלו יחד, לא הצליחו נגדו. ברוך ה’.

“בפרט שיש בהם אחד שרודף את לומדי התורה, ולכן הם צריכים לדעת, שמי שקם נגד התורה, התורה תקום נגדו”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רמזים וגימטריאות
    14/04/2019 17:40
    חצקל
  1. …כן כן..רק בזכותו.ובזכות הטיפש שמשך אותו לפלג את הספרדים..ביבי נבחר להיות ראש ממשלה..זה בדוק עם כמה גמטריאות..ולכן ביבי כאות …הוקרה לרב התמים והזמני של המקליט הלאומי..ימנה אותו..לשר הממונה על הרוח והדמיונות..!!! כדכתיב נשיאים ורוח וגשם אין…

    • ביי שס   15/04/2019 04:50

      תאכל שס ותקיא שס

    • עוז   15/04/2019 13:04

      אני לא מאמין שאישרתם את התגובה החצופה הזו של זלזול בגדולי ישראל, האיש הזה חצוף ומנוול.

  2. יש לי התחושה שאם כסא רחמים היו הולכים עם שס לא היינו מגיעים ל8
    15/04/2019 07:31
    חבל