ביטן: “אם הייתי ביבי – הייתי ממנה את שקד לשרה מטעם הליכוד”

ח"כ דוד ביטן רואה בשקד ראויה לכהונת שר מטעם הליכוד. ובנט? לא. בגלל התבטאויותיו החריפות כלפי נתניהו • על כחלון: "תמיד היינו מוכנים לקבל אותו בברכה" • על הדרישות של ליברמן לקבל את הביטחון והפנים: "דרישותיו מוגזמות. שני תיקים בכירים לא יוכלו להימסר לאותה מפלגה"
חרדים 10
ט' ניסן התשע"ט / 14.04.2019 08:36

יו”ר הקואליציה לשעבר, ח”כ דוד ביטן, אמר הבוקר (ראשון), בראיון שהעניק ל’חדשות הבוקר’ בערוץ 12, כי השרה איילת שקד ראויה להיות שרה מטעם הליכוד.

“אם הייתי נתניהו – הייתי ממנה אותה לשרה מטעם הליכוד”, אמר.

לדבריו, לו הייתה שקד מקבלת את הצעתו – כפי שנאמרה בעבר, לא הייתה מוקמת מפלגת ‘הימין החדש’, ושקד הייתה מוצאת את עצמה בצמרת הליכוד בשל הפופולריות הרבה לה היא זוכה במפלגה, אך לדאבונו “שקד עשתה מספר טעויות”, כהגדרתו.

עם זאת, כאשר נשאל אודות השר נפתלי בנט – השיב ביטן בשלילה, בשל ההתבטאויות החריפות של בנט כלפי ראש הממשלה.

על משה כחלון ומפלגתו אמר כי הם יוכלו להשתלב בליכוד בקלות, בשל עמדותיהם ובשל אישיותם הפוליטית והציבורית. “תמיד היינו מוכנים לקבל אותו בברכה. הוא ליכוד ואלי כהן ליכוד. הדבר תלוי בדרישות שלהם”.

באשר למו”מ הצפוי עם אביגדור ליברמן – הדורש את משרדי הביטחון והפנים – הגיב, כי דרישותיו מוגזמות, שכן נתניהו קבע את נוסחת חלוקת התיקים בממשלה הבאה. זאת כאשר העניק ל’איחוד מפלגות הימין’ שני תיקים בכל תוצאה שתושג. לטעמו, בכך נקבע שכל מפלה תקבל שני תיקים, אך שני תיקים בכירים ברמת הביטחון והפנים לא יוכלו להימסר לאותה מפלגה.

על מועמדות השר יריב לוין לתפקיד שר המשפטים אמר: “הגיע הזמן שהליכוד ייכנס לעניין באופן מובהק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות