צפו • מחזמר-גראמען: ברכת כהנים אחרונה על חבל התלייה בברגן בלזן

על הבמה בסין: הזמר והיוצר מוטי אילוביץ מארה"ב, מקהלת נרננה עם תזמורתו של המאסטרו יהודה גלילי, מלווים בנגני התזמורת הסימפונית של שנחאי • הפקה חדשנית רב -חושית ומרגשת לכבוד חג הפסח, מסיפור נדיר שהתרחש בבוקרו של יו"ט ראשון של פסח במחנות ההשמדה
דב למל
ז' ניסן התשע"ט / 12.04.2019 12:06

הפקה חדשנית רב -חושית ומרגשת לכבוד חג הפסח מסיפור נדיר שהתרחש בבוקרו של יו”ט ראשון של פסח במחנות ההשמדה.

הקליפ צולם במסגרת מסע מיוחד לסין של בכירי חברת הביטוח MassMutual מארה”ב לשנחאי סין. באחד הרגעים המרגשים של המסע, ביקרו האורחים בשרידי ישיבת מיר בשנחאי אשר הוקמה בשנות השואה, כאשר לאחר מכן בוצעה בהפקה מרשימה תוכנית אמנותית ומחזמר על השואה והתקומה וסיפור ישיבת מיר של שנחאי בתקופת השואה.

על הבמה בשנחאי הופיעו הזמר והיוצר מוטי אילוביץ מארה”ב, מקהלת נרננה עם תזמורתו של המאסטרו יהודה גלילי, מלווים בנגני התזמורת הסימפונית של שנחאי.

במרכזו של המופע בוצע מחזמר-גראמען מרטיט על סיפור גבורה בשנות השואה של יהודי שמסר נפשו על קידוש ה’ בקיום ליל הסדר בצריף בהיחבא, מה שהוביל ל- ברכת כהנים האחרונה בחייו על הגרדום.

לחידוש אמנותי זכו משתתפי האירוע – וכך לראשונה בהיסטוריה יזכו צופי הקליפ – כאשר לכל אורך הגראמען משתלב ‘ציור בחול’ מרהיב המתאר את הסיפור בצורה ויזואלית מיוחדת על ידי האמן והצייר אהרן זאב ברנשטיין.

שירה ולחן : מוטי אילוביץ – Motty Ilowitz
עיבוד ותזמור : יהודה גלילי – Yehuda Glili
מקהלות : מקהלת נרננה – Neranena choir
ציור בחול : אהרן זאב ברנשטיין, Aharon zeev berenstein
מיקס : חיים מוזס
צילום ועריכה : נתי אלבר – Nati Elbar
הפקה : שימי טיברג – Shimi Tyberg
מודלימדיה : 金公彪
סאונד : שלמה דובוב
ביצוע במקור : מיכאל שניצלר
יח”צ : פירסט קלאס
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות