זהר: או שהיועמ”ש יחליט לא להגיש אישום או שנחוקק הגנה לנתניהו

הח"כ מהליכוד אמר לתוכנית הבוקר הזה בשישי ברשת ב': "הסיפור המשפטי של נתניהו עומד להסתיים או באמצעות החלטת היועץ המשפטי לממשלה לגמור את הסיפור בלי כתבי אישום או באמצעות חקיקה. אנחנו הריבון, העם הוא זה שקובע"
חרדים 10
ז' ניסן התשע"ט / 12.04.2019 10:33

ח”כ מיקי זוהר מהליכוד אמר הבוקר (שישי), בריאיון שהעניק לרונן פולק בתוכנית ‘הבוקר הזה בשישי’ בכאן רשת ב, כי על היועץ המשפטי לממשלה לקיים את רצון הציבור ולא להדיח ראש ממשלה באמצעות כתב אישום או הרשעה.

“כשהציבור רואה את כל מה שמנסים לעשות לראש הממשלה בכלי התקשורת ובחדרי החקירות, הוא היה צריך לבוא ולומר אמירה ברורה – ‘אנחנו חושבים שזה חמור, תודה רבה לנתניהו’, אבל העובדה היא שהציבור אמר את ההפך”.

זוהר הוסיף: “הסיפור המשפטי של נתניהו עומד להסתיים בכל דרך שלא תהיה. הוא יסתיים או באמצעות החלטת היועץ המשפטי לממשלה לגמור את הסיפור הזה בלי כתבי אישום של עבירות שוחד, כמו שמנסים לעשות, או באמצעות הכנסת שתקבע בצורה ברורה שחלה חסינות על בנימין נתניהו לאור האירועים הנוכחיים”.

לדבריו, “אנחנו הריבון, העם הוא זה שקובע, הוא שמכריע מה הנורמות החברתיות”.

על מגעי האיחוד  בין הליכוד לכולנו – אמר: “כחלון הוא הרי ליכודניק, לא משהו אחר. הוא עזב את הליכוד לפני מספר שנים מסיבותיו שלו ועכשיו הבנתי שהסיכויים שיחזור הם סיכויים טובים ואם הוא יחזור כמובן שנקבל אותו בברכה.

“הוא מכיר את הערכים של הליכוד ואת מה שאנחנו מאמינים והוא כמובן יצטרך לעבוד יחד איתנו בשיתוף פעולה ואם הוא יחליט שהוא לא רוצה להצטרף, גם עם זה נוכל להתמודד. אני מעריך שהוא ירצה להיות חלק מהקואליציה הזו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כזב אישום
    12/04/2019 11:43
    גדעון
  1. מנסים להדיח ראש ממשלה נבחר באמצעות כזב אישום