ביבי: ‘הישג אדיר, בלתי נתפס. מתי קיבלנו כל כך הרבה מנדטים?’

נתניהו נאם בפני פעילי ליכוד משולהבים • "מאמין שהקב"ה וההיסטוריה נתנו לעם ישראל הזדמנות נוספת, הזדמנות פז להפוך את מדינתנו לאומה חזקה" • "מבקש לומר למשפחתי: כמה סבל עברתם, כמה חיצי רשע ורוע ספגתם, רק כי אתם המשפחה האוהבת והתומכת שלי, המשענת של חיי"
חרדים 10
ה' ניסן התשע"ט / 10.04.2019 03:30

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הלילה (רביעי), לאחר פרסום תוצאות המדגמים – מהם מסתמן כי נתניהו ירכיב את ממשלתו החמישית.

“תודה רבה, אנחנו אוהבים אתכם”, פתח נתניהו את מאומו המרגש. “לפני 23 שנים זו הייתה הפעם הראשונה שאני ושרה עמדנו כאן. אנחנו חוזרים לעשות את זה בזכותכם ולמענכם. מאז למדתי כמה דברים. כמו לנקות את הליפסטיק… כמה חברים חדשים יש לנו! זהו לילה של ניצחון אדיר. שהחיינו, וקיימנו והגיענו לזמן הזה.

חברי וחברותי, אחיי ואחיותי, אני אומר זאת מעומק ליבי כי שליחות גדולה מנחה אותנו, שליחות גדולה מנחה אותי, אני פועל יום ולילה בשמכם, למענכם, למען המדינה שלנו, למען העם שלנו, למען הארץ שלנו.

“אני מבקש מעומק ליבי להודות לכולכם. אתם הבאתם הישג דמיוני וכביר כמעט בלתי נתפס. הבאתם הישג כביר בלתי נתפס מול תקשורת מגויסת, בתנאים בלתי אפשריים. זה הישג מדהים.

“אני רוצה להגיד לכם גם משהו אישי. אני מאוד נרגש שעם ישראל שוב נתן בי אמון בפעם החמישית ועוד אמון גדול יותר. אני אומר לכם, הוא שוב נתן אמון. זה חסר תקדים, מתי קיבלנו כל כך הרבה מנדטים? אני לא זוכר.

“גוש הימין בהנהגת הליכוד ימשיך להוביל את מדינת ישראל בארבע השנים הקרובות, ונמשיך להצעיד את מדינת ישראל לפסגות חדשות. כך חינך אותי אבי ז”ל וכך הוא חונך על ידי סבי ז”ל הרב נתן מיליקובסקי נתניהו.

“אני מאמין שהקב”ה וההיסטוריה נתנו לעם ישראל הזדמנות נוספת, הזדמנות פז להפוך את מדינתנו לאומה חזקה, מהחזקות בין אומות העולם – ולשם כך אני פועל. מדינה חזקה, מדינה שטוב לחיות בה, מדינה שטוב ובטוח לחיות בה למעננו ולמען הדורות הבאים ולמען נצח ישראל.

“אני רוצה לומר לכם שלילה ארוך ויום ארוך לפנינו ונמתין לתוצאות האמת. אני מבקש להודות לכם, לכם אזרחי ישראל שתמכתם בנו, לכם מצביעי הליכוד שמאמינים בדרכנו, לכם פעילי הליכוד שנענתם לקריאתי, זה פשוט לא יאומן, עברתם עיר עיר, שכונה שכונה, רחוב רחוב, בית בית. לכם המתנדבים הנפלאים, אתם שליוויתם אותו סביב השעון ללא לאות במיומנות כבירה.

איזה קור רוח, אתם יודעים מה זה לעמוד בצעקות שלי? אני ראיתי אתכם במיומנות עצומה ובנאמנות עצומה.

“כולכם ללא יוצא מהכלל הבאתם המון לב ונשמה למאבק הזה ולכל אחד מכם יש חלק חשוב בהישג האדיר הזה”.

נתניהו סיפר: “כבר הלילה התחלתי בשיחות עם ראשי המפלגות השותפות הטבעיות שלנו. כבר הלילה כמעט כולם כבר הצהירו בפומבי שהם ימליצו עלי להרכיב את הממשלה הבאה בפני נשיא המדינה שלנו. אני מתכוון לסיים את המלאכה במהרה במטרה להקים ממשלה לאומית יציבה.

“עכשיו אני רוצה להבהיר. זאת תהיה ממשלת ימין, אבל אני מתכוון להיות ראש הממשלה של כל אזרחי ישראל, ימין ושמאל, יהודים ולא יהודים כאחד. כל אזרחי ישראל, כי אני דואג לכולם, לחיילים של כולנו, לביטחון של כולנו, למדינה של כולנו, אתם יודעים את זה.

“ככה זה היה וככה זה יהיה. הישגים כבירים נזקפים לזכותנו. לא תמיד מפרסמים את זה. אבל הציבור חכם, הוא יודע ואוהב,  אבל גם אתגרים כבירים עומדים לפנינו בביטחון בכלכלה ובחוץ. לנורמליזציה ושלום עם העולם הערבי, עוד אנחנו מדברים וזה קורה. אני מקווה שעם השותפים נוכל לכל האתגרים האלו.

“אני מבקש להודות לכם מעומק הלב וגם מבקש להודות לעוד שלושה אנשים: אני מבקש להודות לרעייתי האהובה שרה, ולבניי האהובים יאיר ואבנר. אני מבקש לומר למשפחתי: כמה סבל עברתם, כמה חיצי רשע ורוע ספגתם, רק בגלל שאתם המשפחה האוהבת והתומכת שלי, אתם המשענת של חיי. ואתם אזרחי ישראל המשענת שלנו”.

• הנאום מתוך ישראל היום
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות