בני גנץ מנותק מהמציאות? “ניצחנו אני אהיה ראש הממשלה של כולם”

יו"ר כחול לבן נשא נאום נלהב מול תומכיו: "אנחנו מודים לנתניהו על שירותו למדינה" • "צריך לחכות לתוצאות האמת, שיתפתחו לטובתנו. ונקים ממשלה רחבה"
יוני גרין
ה' ניסן התשע"ט / 10.04.2019 00:41

יו”ר מפלגת כחול לבן בני גנץ נאם הלילה (רביעי) לאחר פרסום תוצאות המדגמים נאום מנותק מהמציאות.

“זהו יום היסטורי. אור גדול מאיר עלינו. יותר ממיליון אנשים בחרו כחול לבן. בחרתם בצוות, בשיתוף פעולה”.

הוא הוסיף: “בחרתם בי, בשותפים שלי, בחרתם בצוות ובשיתוף פעולה. אני שמח על הגישה הזו שמראה שאפשר לחבר. הדרך המשותפת עם בוגי, גבי, יאיר, לא היינו יכולים לעשות לבד והשלם גדול מסך חלקיו”. ‎

גנץ המשיך: “אנחנו מודים לנתניהו על שירותו למדינה. למרות המחלוקות ביננו, נתגבר והמפלגה הגדולה צריכה לקבל את מלאכת הרכבת הממשלה מן הנשיא, בדיוק כמו שנתניהו אמר. אנחנו המנצחים בבחירות. אנחנו אולי חדשים, אבל לא תמימים. צריך לחכות לתוצאות האמת, שיתפתחו לטובתנו. ונקים ממשלה רחבה”.

‏״אמרו עלינו שלא ניכנס לפוליטיקה, נכנסו, אמרו שלא נתחבר, התחברנו, אמרו שלא ננצח, ניצחנו. נכבד את רצון הבוחר, כמו שאמר נתניהו, המפלגה הגדולה היא זו שצריכה לקבל את המנדט מהנשיא. בבחירות יש מפסידים ומנצחים – ואנחנו המנצחים.

״אנחנו ננצח לא רק על פי הגודל, אלא גם בדרך. והדרך תהיה של כבוד לכולם. בנייה משותפת של עתיד, חייבים לשנות את השיח, כמו שהקפדנו בבחירות, כך נתאמץ לשפר את השיח בהמשך”.

“אנחנו נקים קבינט גיוס לאומי, לראות איך מתחברים ולא איך רבים. אני אהיה ראש הממשלה של כולם ולא רק של אלה שהצביעו עבורי. אנשים ממפלגות אחרות, לא צריכים לחוש מודאגים, אלא לחשוב על מכנה משותף. נדע לדבר עם כולם ולהכיר מערכת שלטונית חשובה והוגנת״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות