השר ישראל כ”ץ קיים את ההבטחה שנתן בכינוס השליחים של חב”ד

השר כ"ץ, הנמצא לאחר 'השלושים' על מות אמו מלכה ע"ה, שהייתה אשה ערכית המחוברת לתורה ומצוות, לא מפספס שום תפילה ואמירת קדיש על אימו • ולאן הוא לוקח את מתפללי בית הכנסת של הרב שלמה ליפש פעם בשנה?
אבי כץ
ג' ניסן התשע"ט / 08.04.2019 13:44

אחרי ההבטחה במעמד כינוס השלוחים של חב”ד בכנסת: שר החוץ והתחבורה ישראל כ”ץ הודיע אמש (ראשון) רשמית לרב הישוב כפר אחים ושליח חב”ד, הרב שלמה ליפש, כי אושרה סופית פתיחת דוכן חב”ד בנמל התעופה ע”ש רמון באילת.

השר כ”ץ, הנמצא בימים אלה לאחר ‘השלושים’ על מות אמו מלכה ע”ה, שהייתה אשה ערכית ושורשית המחוברת לתורה ומצוות, לא מפספס שום תפילה ואמירת קדיש על אימו.

לדברי הרב, השר ספג בבית הוריו ערכים יהודיים שורשיים, אוירה חמימה של יהדות אותנטית, וליבו ער לענייני היהדות. “השר נרתם ומסייע רבות לכל דבר שבקדושה”, הוא מעיד.

הרב ליפש מספר כי במשך ימי ‘השבעה’ על אמו של השר, עלו לרגל לנחם שרים וחברי כנסת רבים מכל סיעות הבית. “מרגש היה לראות את החמימות שהפגינו כלפיו השרים והח”כים החרדים הן מיהדות התורה והן מש”ס”,  מעיד הרב ליפש.

לדבריו, הם אמרו לו כי השר כ”ץ תמיד נספר כאצבע נוספת, לכל הצעת חוק שביקשו להעביר, כאילו הוא חבר במפלגות החרדיות.

בתמונה: בנסיעה השנתית לחברון, הקבועה מזה עשר שנים. גם בזמנים מתוחים מבחינה בטחונית, מתעקש השר לקחת את מתפללי בית הכנסת של הרב ליפש בערב ראש השנה לקברי האבות במערת במכפלה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות