ראש העיר החילוני הכפיל הפעילות של ‘בין הזמנים’ ו’המתמידים’

בשורה טובה לציבור החרדי בצפת: פעילות מאומצת של ראש העיר איפשרה חידוש והרחבה משמעותית של תוכניות 'המתמידים' וישיבות 'בין הזמנים' • מספר סניפי 'המתמידים' הוכפל
אריה ריבקינד
ג' ניסן התשע"ט / 08.04.2019 12:19

בשורה טובה לציבור החרדי בצפת: פעילות מאומצת של ראש עיריית צפת שוקי אוחנה אפשרה חידוש והרחבה משמעותית של תוכניות ‘המתמידים’ וישיבות ‘בין הזמנים’, כאשר מספר סניפי המתמידים הוכפל ויאפשר מענה רחב במיוחד.

ראש העיר, הפועל לחיזוק מוסדות החינוך, הבין כי פעילות זו מסייעת בשמירה על המסגרת, המשך לימוד התורה וקיום עם ישראל, ולשם כך גייס תקציב משמעותי להשארת הפעילות ואף הרחבת הפעילות באופן ניכר.

במסגרת פעילות זו יוענק מענה לכ-500 תלמידים מהמגזר החרדי.

פעילות המתמידים מתקיימת מידי יום לאחר הלימודים בתלמודי תורה, זאת במטרה לשפר את התוצאות הלימודיות, לאפשר חזרה על החומר ולהעניק חינוך בלתי פורמלי באמצעות מגוון חוגים.

בימים אלו פועלות 3 מסגרות אשר עמד להסתיים מימונם. בהנחיית ראש העיר ייפתחו בשבועות הקרובים ואף הוסיף מסגרות שיאפשרו מתן מענה רחב לציבור החרדי מכלל המגזרים ובפריסה עירונית מלאה.

כמו כן, ראש העיר יאפשר פעילות של כ-200 בחורי ישיבות במסגרת תכנית ‘בין הזמנים’ – הפעילה בשני חתכי גיל – 14 עד 17 וכן גילאי 18 עד 20 במהלך החופשות – שלוש פעמים בשנה: פסח, סוכות וחודש אב.

מטרת תוכנית בין הזמנים הינה השארת הבחורים במסגרת ויצירת רצף לימודי גם בימי החופש.

בנוסף למסגרות אלו, מקפיד ראש העיר שוקי אוחנה לשמור במסגרת פעילות התרבות התורנית בעיר, על קיום פעילות ‘אבות ובנים’ וכן ‘חברת תהילים’.

ראש עיריית צפת: “אני רואה חשיבות רבה בקיום פעילויות ושמירה על מסגרות חינוכיות בקרב המגזר החרדי ואף לשבח אותה. ראוי לציין כי בנוסף לישיבות בין הזמנים והמתמידים, יצרנו תוכנית ענפה של אירועי תרבות תורנית לחג הפסח עבור הציבור החרדי בעיר. נמשיך לפעול לרווחת כלל הציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות