הפרשן עמית סגל: צחי הנגבי איש שמאל, הוא מומר, אני בז לו עמוקות

הפרשן הפוליטי הבכיר התארח בתכנת 'עובדה' ודיבר על התקשורת הישראלית, בג''ץ, ההחלטה להביע את דעותיו בשידור - ותקף במיוחד את צחי הנגבי
חרדים 10
ג' ניסן התשע"ט / 08.04.2019 00:16

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, מותח ביקורת על השר צחי הנגבי וטוען כי הוא משנה את עמדותיו רק כדי להיבחר בפריימריז לרשימת הליכוד.

“צחי הנגבי הוא מומר”, אמר סגל לאילנה דיין בתוכנית מיוחדת של ‘עובדה’. “צחי הנגבי הוא היום איש שמאל, הוא תומך בפשרות. אין לו את האומץ להגיד את הדבר הזה, כי היום הוא צריך להיבחר בליכוד”.

בפברואר האחרון הגיע סגל ל’פגוש את העיתונות’.

הוא שאל את הנגבי, שהתארח באולפן, אם כל מי שלא בליכוד הוא שמאל. הנגבי לא אהב את השאלה ותקף את סגל: “סליחה, אל תתחיל אישית, אז אני אתחיל לדבר על אבא שלך שהיה בבית סוהר, מה זה קשור?”

סגל סיפר בראיון לאילנה דיין: ”הרגע שזה קפץ לו באולפן היה רגע שאני התביישתי בשבילו. את יודעת למה התביישתי בשבילו? כי צחי הנגבי במשך שנים, בבית הספר היסודי והתיכון, ובאוניברסיטה העברית וגם בכנסת, דיברו איתו על אמא שלו (גאולה כהן), וקיללו אותו בגלל אמא שלו. הוא עד כדי כך מומר שהוא כבר לא זוכר את הדבר הזה. הוא עד כדי כך רוצה להתקבל ואני בז לצחי הנגבי על הדבר הזה”.

דיברת איתו אחרי זה?

“לא. אין לי שום כוונה לדבר איתו גם. אני בז לו. אני בז לו באופן הכי עמוק שיש”.

אז מה אנשים לא מבינים? 

“הם מבינים היטב, זה הסיפור. הם מבינים שתם מאגר הטיעונים הענייני. אגב, הוא תמיד נגמר נורא מהר, אז בוא נעבור לדבר על אבא שלו. האמת היא שזה תת רמה. אני אומר, איזה מזל יש לאלה שלא מסכימים איתי שאבא שלי היה בכלא. מה היה קורה או הוא היה, חלילה, רואה חשבון?”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות