הטיסה לחופש של האחיות לוקה, צ’ארלי וקאי עם התינוק ניית’ן • צפו

האריה התינוק, ניית'ן, ושלוש הלביאות האחיות לוקה, צ'רלי וקאי שימשו כחיות קרקס • הם נמצאו בכלוב בטון ופלדה באוקראינה בתנאים קשים, הרחק מסביבת הגידול הטבעית שלהם • הם ניצלו וטסו 9,000 ק"מ בחזרה הביתה
שלמה בן חיים
כ"ה אדר ב' התשע"ט / 01.04.2019 19:37

משפחת אריות הקרקס – שלושת הלביאות האחיות לוקה, צ’רלי וקאי, יחד עם האריה התינוק ניית’ן – חזרו לביתם בדרום אפריקה, סביבת המחיה הטבעית שלהם.

האריה התינוק, ניית’ן, ושלוש הלביאות האחיות לוקה, צ’רלי וקאי שימשו כחיות קרקס. הם נמצאו מתגוררים בכלוב בטון ופלדה בגודל של 35 מ”ר באוקראינה בתנאים קשים, ללא שמש ישירה ואוויר נקי, הרחק מסביבת הגידול הטבעית שלהם.

לאחר טיסה ארוכה במרחק של כמעט 9,000 ק”מ, האריות שוחררו בפארק הטבע Kragga Kamma, סביבת מחיה טבעית המאכלסת אוכלוסיות ענקיות של בעלי חיים באפריקה והמספקת מרחבים ירוקים וכרי דשא המשתרעים לאורך 14 אלף מטרים רבועים.

בתחילה האריות התקשו להתרגל לסביבת המחיה הטבעית שלהם, מפני שהתרגלו לתנאי הקרקס, אך מעתה האריות יגלו את הטבע האמיתי ומהו חופש עם חברים חדשים.

משפחת האריות ניצלו על ידי הארגון העולמי לורנס אנתוני (LAEO), ארגון הפועל במטרה להגן על זכויות בעלי חיים, והועברו אל סביבת המחיה הטבעית שלהם בדרום אפריקה, בחסות מותג המטען האווירי של חברת התעופה טורקיש אירליינס.

המסע נעשה מקייב דרך איסטנבול, תוך תשומת לב מובהקת על זכויות בעלי חיים כערך המוביל במשימה.

שירות המטען של טורקיש אירליינס החזיר את האריות שהובלו במכולות מיוחדות, שתוכננו על פי צרכיהם התזונתיים. הם לוו על ידי המשגיחים שלהם, וטרינרים, שני פקידים מהארגון העולמי של לורנס אנתוני (LAEO), ואיש IATA LAR מוסמך של טורקיש אירליינס במהלך הטיסה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות