הטלפון גרם לרב נחמיה ‘להרים’ את משטרת בנגקוק I מרגש את הרשת

ביום שישי התקשר יהודי מטורונטו אל שליח חב"ד בבנגקוק וסיפר: "הורי הגיעו לתאילנד ביום חמישי. בלילה אמא יצאה מהחדר - ופשוט נעלמה" • הרב נחמיה הרים את משטרת תאילנד על הרגליים, ואחרי שעה של חיפושים היא נמצאה, ללא הכרה, בתוך פיר עמוק • אבל הסוף טוב
נתן פרל
כ"ד אדר ב' התשע"ט / 31.03.2019 17:41

הרב נחמיה וילהלם, שליח חב”ד בתאילנד, שבית חב”ד שבניהולו בבירה בנגקוק זכה בפרס ירושלים לאחדות ישראל – מגולל היום (ראשון), בדף הפייסבוק שלו, “סיפור קשה שהסתיים בטוב!”

הכל החל ביום שישי. “קיבלתי טלפון מיהודי שגר בטורונטו. הוא סיפר שהוריו הגיעו לתאילנד ביום חמישי בצהריים. בלילה האמא יצאה מהחדר – ופשוט נעלמה. לא מצאו אותה כל הלילה…”, מספר הרב נחמיה.

“מיד יצאתי עם הקב”ט שלנו למלון, לקחנו את בעלה של הנעדרת למשטרה – ושם חברו אלינו שוטרים שהחלו בחיפושים במצלמות ובשטח המלון.

“אחרי כשעה של חיפושים בעזרת עשרות שוטרים, מצאנו אותה בבור ליד הבריכה של המלון, בתוך פיר עמוק של כשלושה מטרים, ליד חדרי הקירור”.

הרב וילהלם ממשיך לגולל את הדרמה: “ראינו שזה בעייתי להוציא אותה כך. ביקשנו מהם לחתוך את חדר הקירור וכך עשו. כשהוציאו אותה, היא היתה בלי הכרה ומותשת מאוד.

“הובילו אותה באמבולנס לבית הרפואה, שם בדקו אותה, וברוך ה’ היא יצאה מזה בנס, ללא שברים וללא נזקים מיוחדים – ומאוחר יותר חזרה להכרתה ברוך ה’.

“כרגע היא מרגישה טוב, אנחנו מאמינים שבעזרת ה’ תשוחרר בקרוב”.

הסיפור זכה, כמובן, לשיתופים ותגובות רבות.

“כמה טוב שאתם שם”, כתבה רוחל’ה ישראלוביץ’. “צדק הרבי שידע שעם ישראל זקוק לשליחי מצווה כמותכם. עצם הנוכחות שלכן בכל פינה כמעט בעולם מרגיעה. הודו לה׳ כי טוב. יישר כח צדיקים! נס גלוי אין ספק!”

הגולשת ענבר קליין הגיבה: “צדיק בדורו! תודה לך הרב נחמיה על היותך איש מיוחד במינו!!!”

שני דהן בונפיל: “צדיק הרב נחמיה! אשריך על כל מה שאתה עושה עבור כולם”.

ויוסי אבני קבע: “שגריר ישראל הרב נחמיה”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות