יורד מהפסים? התגובה המשונה של בני גנץ על השאלה של הכתב החרדי

מהעובר על בני גנץ? מיכאל שמש, הכתב הפוליטי של 'כאן חדשות', ביקש תגובה מיו"ר 'כחול לבן' על דוח המבקר על המשטרה • התגובה שהוא קיבל השאירה בהלם לא רק אותו
אבי כץ
כ"א אדר ב' התשע"ט / 28.03.2019 01:50

מיכאל שמש, הכתב הפוליטי של ‘כאן חדשות’, ביקש היום תגובה מיו”ר ‘כחול לבן’ בני גנץ על  דו”ח המבקר על המשטרה.

בתגובה לקח גנץ את הטלפון הנייד של העיתונאי וביקש לחטט בו.

“בקשתי מגנץ את תגובתו לדו״ח מבקר המדינה. בתגובה הוא לקח ממני את הטלפון ושאל אם אני מסכים לו לחטט. אמיתי”, צייץ שמש לעוקביו.

העיתונאי שמעון ריקלין הגיב מיד: “האיש יורד מהפסים”.

אריאל כהנא, הכתב המדיני של ‘ישראל היום’ היה המום: “מה??”

דוח מיוחד שפרסם היום (רביעי) מבקר המדינה חושף את המהלכים העסקיים בין צמרת המשטרה – ובראשה המפכ”ל דאז רוני אלשיך – לבין חברת ההיי-טק ‘המימד החמישי’, שבראשה עמד בני גנץ

בעקבות פרסום הדוח קראו ביכוד לפתוח בחקירה פלילית.

“היום פורסם דוח חמור של מבקר המדינה, ‘תיק ה-50 מיליון. המבקר קובע כי ‘הממד החמישי’, קיבלה חוזה של 50 מיליון שקל, ואף הספיקה לקחת מקופת המדינה ארבעה מיליון שקלים לפני שפשטה את הרגל. כל זאת בלי מכרז, בניגוד לכל דין, ותוך שבני גנץ והחברה מציגים על פי ממצאי המבקר מצגים שקריים”, אמר השר יריב לוין במסיבת עיתונאים מיוחדת.

“ממצאי המבקר קובעים שבני גנץ ומפכ”ל המשטרה דאז אלשיך, פעלו ביחד תוך שהם משתתפים בישיבה שתכליתה בין היתר למצוא את הדרך לבצע את ההתקשרות הפסולה. תיק 50 מיליון חייב להיחקר מיד.

“אני קורא ליועץ המשפטי לממשלה להודיע מיד על פתיחה בחקירה של כל ההיבטים של פרשה חמורה זו. זוהי שעת מבחן למערכת אכיפת החוק, ולאמון הציבור בה”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות