“הרקטה התפוצצה לנו בדיוק מעל הראש”: הפגיעה הישירה בשדרות

בני משפחת וענונו שמעו אזעקה ורצו למרחב המוגן: הרקטה הצליחה לחדור דרך הרעפים והקיר, אך נבלמה ממש בגג הממ"ד • הרקטה שפגעה בביתו של שלמה מוסקוביץ' לא התפוצצה: "היה לנו נס גדול כי הייתי לבד בבית"
חרדים 10
י"ט אדר ב' התשע"ט / 26.03.2019 00:43

במטח הרקטות שנורה ביום שני בערב לעבר יישובי עוטף עזה נפגע בית בשדרות פגיעה ישירה.

למרות עוצמת הפגיעה של הטיל לא היו נפגעים בנפש, מאחר שבני המשפחה הקשיבו להנחיות פיקוד העורף ורצו מיד למרחב המוגן בבית.

“היה צבע אדום, נכנסנו לממ”ד ושמענו פיצוץ חזק”, שיחזר אליאב וענונו, אב המשפחה, בשיחה עם תמיר סטיינמן מחדשות 12. “רצנו לממ”ד והרקטה התפוצצה לנו בדיוק מעל הראש”.

הרקטה הצליחה לחדור דרך הרעפים והקיר, אך נבלמה ממש בגג הממ”ד. “הכי חשוב שלא נפגענו”, אמר.

ומה דעתו על הדיווחים שפורסמו על הפסקת האש בתיווכה של מצרים?

“אני משאיר את זה לביבי, הוא יודע מה הוא עושה. שקול”.

השכן שלמה מוסקוביץ’ סיפר ל’ישראל היום’: “ישבתי בסלון הבית ושמעתי אזעקת צבע אדום. מיד רצתי לממ”ד. היה רעש מחריד ובום חזק. הבית כולו התמלא בעשן. נכנסתי לחדר של הילד והטיל היה על הרצפה ולא התפוצץ. באמת היה לנו נס גדול כי הייתי לבד בבית”.

מוסקוביץ’ הוסיף: “לאחר כמה דקות יצאתי החוצה לסלון, וכל הסלון היה אפוף בעשן. התקשרתי למשטרה והגיעו כל הכוחות. הבית שלי נפגע לפני כמה שנים. אנחנו לא מפחדים ואין לנו ארץ אחרת, נמשיך להיות פה, ואף אחד לא ישבור אותנו”.

השכן של מוסקוביץ’, אליאב וענונו, תיאר את האירועים גם ל’ישראל היום’: “הייתה אזעקה של צבע אדום, ומיד רצנו לממ”ד. הילדים והאישה. לפי ההדף היה ברור לנו שזה נפל ממש קרוב. יש לי שלושה ילדים, ואנחנו עדיין בהלם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות