רפי פרץ: טוב שדואגים למסתננים I בן גביר: לגרש. לא מגיע להם כלום

הרב רפי פרץ התלהב בדרום תל אביב מהתנאים של המסתננים: "יש כאן בתי ילדים נפלאים וגני ילדים נהדרים וזו תעודת כבוד למדינה" • עו"ד בן גביר: "הדאגה היחידה שלי למסתננים תהיה לשלוח אותם הביתה לארצותיהם עם הבגדים שלהם. שום דבר נוסף"
אריה ריבקינד
י"ח אדר ב' התשע"ט / 25.03.2019 13:21

עימות בתוך הנגמ”ש: יו”ר איחוד מפלגות הימין, הרב רפי פרץ, סייר הבוקר (שני) יחד עם חבריו למפלגה בדרום תל אביב – ובירך על הסיוע שישראל מעניקה למסתננים, במקביל לניסיונות להוציאם מהארץ.

”ההשקעה של מדינת ישראל במהגרים הלא חוקיים זאת דרכנו, זה העם הזה, אנחנו עם שנוהג בחסד כלפי הזולת”, אמר פרץ.

הוא הוסיף: ”זה לא סותר את זה שאנחנו יודעים שצריכים למצוא פתרונות טובים כדי להרחיק אותם מהארץ, אבל כל עוד הם כאן אנחנו צריכים לדאוג לרווחתם, במיוחד הילדים והתינוקות. יש כאן בתי ילדים נפלאים וגני ילדים נהדרים וזו תעודת כבוד למדינת ישראל”.

בעקבות ביקורת שהוטחה בו ברשתות החברתיות, הבהיר הרב פרץ: ”אני כאן כדי להבהיר חד משמעית לכל אלו שקצת קשה להם להבין מורכבות: למסתננים אין מקום בישראל נקודה! צריך לעשות הכל כדי להוציא אותם מכאן וכמה שיותר מהר ואנחנו נוביל את המהלך הזה בממשלה הבאה. נשקם את דרום תל אביב ונחזיר את השכונות לתושבים. עד אז, יש לתת למסתננים תנאים בסיסיים כבני אדם”.

עו”ד איתמר בן גביר, מועמד עוצמה יהודית באיחוד מפלגות הימין אמר בתגובה להבהרה של הרב רפי פרץ:  “טוב עשה הרב רפי שהבהיר את עצמו, אך חשוב לציין שכל השקעה במסתננים היא על חשבון תושבי דרום תל אביב. הצעד שלי לקראת המסתננים יהיה לשלוח אותם הביתה עם הבגדים שלהם. שום דבר נוסף. לא מגיעות להם שום זכויות, ובודאי שלא על חשבון הילדים והילדות של תושבי השכונות”.

בן גביר הוסיף: “כיושב ראש ועדת חוקה בכנסת הקרובה אבהיר לפרקליטות ולמשטרה כי תפקידם לעזור קודם כל לתושבי דרום תל אביב ולדאוג לביטחונם; באיזון שבין זכויות המסתננים לזכויות תושבי מדינת ישראל זכויות התושבים גוברות. המציאות בשכונות הדרום היא מציאות הזויה, אמהות חוששות להלך ברחובות, ילדים לא יוצאים לגני משחקים, הפחד משתק את האחים שלנו, והציווי התורני המוסרי והחוקי הוא קודם כל לדאוג לאחים. למסתננים ידאגו בארצותיהם, ולא על חשבוננו בארצנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות