“שמעתי בום ועוד בום, וכמעט לא הייתה לי משפחה… נס נס נס”

דניאל וולף, אבי המשפחה שנפגעה: "נרדמתי בסלון וזה הציל את המשפחה שלי, כי ככה שמעתי את האזעקה • הסב, רוברט: "הממ"ד הזה הציל את החיים שלנו. כל מי שלא הולך לממ"ד – דפוק על כל הראש" • סבה של הילדה שנפצעה מפגיעת הרקטה: "הנכדה שלי ברוך השם יותר טוב. פשוט נס"
חרדים 10
י"ח אדר ב' התשע"ט / 25.03.2019 13:04

הפצועים מפגיעת הטיל הבוקר (שני) במושב משמרת ממשיכים בהתאוששות: הסבתא הועברה לבית החולים בילינסון במצב בינוני. הסבא, הילדה בת השלוש ואביה שוחררו לביתם. האם ובתם התינוקת נשארו להשגחה.

השכנה בת ה-12 עברה למחלקה אורתופדית וצפויה לעבור ניתוח ברגל.

בני משפחת וולף שנפצעו הבוקר מפגיעת הרקטה בביתם, סיפרו על התחושות אחרי האירוע הקשה.

דניאל וולף, אב בני המשפחה שנפצעו מפגיעת הטיל, סיפר ל’ישראל היום’: “במקרה נרדמתי בסלון וזה הציל את המשפחה שלי כי ככה שמעתי את האזעקה, רק אני התעוררתי ממנה. רצתי לבת הבכורה ולאשתי. הרמתי את הבנות וטסתי לממ”ד. אמא שלי לא הספיקה להגיע אליו, היה בום, ואז שקט.

“אחר כך היה המון אבק וצרחות בכל מקום. אמא שלי דיממה על הרצפה עד שהאמבולנס הגיע. הממ”ד הציל לנו את החיים!”

דניאל הוסיף וסיפר: “אנחנו בהלם לגמרי. הכל קרה מהר, הכנסנו את הבנות לממ”ד ושכחנו לסגור את החלון. אמא שלי הייתה בין הממ”ד למטבח ולא הספיקה להיכנס, יש פה הרבה ניסים שקרו ואני מקווה שאמא תהיה בסדר. הבת הגדולה שלי בסדר, הקטנה נפצעה מאחורי האוזן. אנחנו מנסים לעודד את הבנות. ראיתי את התמונות של הבית, היו לי כלבים שאהבתי ונהרגו מהפגיעה. אני לא פוליטיקאי ולא מבין, אבל צריך למצוא פתרון כי אי אפשר לחיות ככה. זה לא משנה אם ראש הממשלה הוא נתניהו, בנט או כחלון”.

הסב רוברטו סיפר: “אני לא הגעתי לממ”ד. האזעקה הייתה בחמש ו-18 דקות, ובחמש ועשרים כבר היה בום. שמעתי בום ועוד בום, הסתכלתי – ואין לי בית, וכמעט לא הייתה לי משפחה. אם הם לא היו קמים – לא הייתה לי משפחה. הממ”ד הזה הציל את החיים שלנו. כל מי שלא הולך לממ”ד – דפוק על כל הראש. ומה עכשיו? ממשיכים הלאה”.

ששון לילו, סבה של הנערה בת ה-12 שנפצעה הבוקר, סיפר על התחושות.

“זה דבר ראשון מזעזע”, אמר לילו בשיחה עם חזקי ברוך מערוץ 7, “זה פשוט היה נס למשפחה, נס נס נס”.

“לדעתי”, הוא הוסיף, “אם רוצים באמת להפסיק עם הסיפור הזה צריך לקחת את המשפחות שלהם ולהעביר אותם למקומות כמו בסוריה, שיהיו שם עם החמאס ואז יבינו שאסור לעשות מה שהם עושים”.

לילו סיפר על מצבה של נכדתו: “הנכדה שלי ברוך השם יותר טוב. זה פשוט נס ואנחנו צריכים להתעורר”.

דמיינת לעצמך שטיל מעזה יכול יום אחד להגיע לכאן?

“לא האמנו – והנה הטיל הגיע לפה. אנחנו צריכים להתעורר, שכל עם ישראל יבין שאי אפשר לעשות שלום איתם. אין שלום איתם. הדרך הטובה ביותר היא לקחת את המשפחות של אותו מחבל ולהעביר אותן לסוריה ואז אף אחד לא יעשה את זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות