גנץ: אם היתה לנתניהו דרך – היה הורג אותי I הליכוד: איבד את זה

בהקלטות משיחה בפורום מצומצם, נשמע יו"ר כחול לבן אומר: לא פוסל תרחיש שבו ביבי הפעיל את הרוסים כדי שיפרצו לטלפון שלי • הליכוד: 'אם בני גנץ מגלה סימני פרנויה מתקדמים אחרי שבועיים של 'לחץ' במסע בחירות ולאחר שהאיראנים פרצו לטלפון שלו - איך הוא יוכל לנהל מדינה?'
חרדים 10
י"ח אדר ב' התשע"ט / 24.03.2019 22:40

יו”ר מפלגת ”כחול לבן” בני גנץ הוקלט בשיחות סגורות מתבטא באופן חריג נגד נתניהו, טוען שיהיה מוכן לפגוע בו פיזית, מעלה את האפשרות שהטלפון שלו נפרץ על-ידי גורמים רוסיים לבקשת ראש הממשלה, ומתבטא בחריפות כלפי שרה נתניהו.

“אם הייתה לו (לנתניהו) דרך שאני אפגע, שיהרגו אותי, הוא היה עושה את זה”, אומר גנץ בהקלטות שפורסמו בחדשות 13.

“אם בנימין נתניהו הבסיסי, שאני מכיר, היה רוצה שאני אפגע? התשובה היא לא. האם בנימין נתניהו של ערב הבחירות הזה מוכן שאני אפגע? כן לצערי אני אומר את זה”.

ההקלטות מתעדות שיחה שנערכה לאחר פרסום פריצת האיראנים לטלפון הסלולרי של יו”ר כחול לבן.

גנץ, שנפגע מחשיפת הפריצה על ידי עמית סגל, ומהרמיזות של נתניהו באשר לתוכנן – לא פוסל תרחיש של שיתוף פעולה בין ביבי לבין הקרמלין במוסקבה נגדו. “אוקיי, (אם) זה לא האויבים – אז מי עושה את זה? זה היריבים. אם זה לא היריבים, איך הם עושים את זה? באחת משתי האפשרויות.

“אפשרות אחת, זה שהם לוקחים אנשים פרטיים שעושים פעולות סייבר כאלה ואחרות. אפשרות שנייה שהיא מתאימה לביבי, אם כי אני לא נותן לה סיכוי גבוה, זה שהוא מפעיל את הרוסים בשביל להתערב בבחירות”.

מן ההקלטות עולה שלגנץ עמדה חד משמעית על הגורל שמצפה לראש הממשלה אחרי הבחירות: “האיש הזה יודע שהוא הולך לכלא, הוא יודע שהוא הולך לכלא. הוא יודע שהוא בכלא בכל דרך. אם הוא מסיים את תפקידו כראש הממשלה, הוא הולך לכלא. אם הוא לא הולך למשפט, הוא לא הולך לכלא והוא אצל שרה – הוא נשאר בכלא. המקום היחידי שהוא אדם חופשי בו זה שהוא במשרד”.

מהליכוד נמסר בתגובה: ”בני גנץ איבד את זה. אחרי שהאשים את ראש הממשלה בבגידה במדינה, הוא מאשים את ראש הממשלה שישלח אנשים לרצוח אותו. אם בני גנץ מגלה סימני פרנויה מתקדמים אחרי שבועיים של ‘לחץ’ במסע בחירות ולאחר שהאיראנים פרצו לטלפון שלו, איך הוא יוכל לנהל מדינה?’

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות