לא יהיו שינויים ב’איחוד הימין’: עו”ד איתמר בן גביר נשאר במקום ה-7

יו"ר ועדת הבחירות דחה את בקשת 'איחוד מפלגות הימין' לקדם את בן גביר למקום החמישי - במקום בן ארי, שנפסל • בן גביר: חשים שהמערכת המשפטית רודפת אותנו, כי הם מבינים שלא נאפשר את המשך שלטון בג"צ והמערכת המשפטית. לא יעזור להם. גם מהמקום ה-7 אכנס לכנסת
אריה ריבקינד
י"ז אדר ב' התשע"ט / 24.03.2019 20:40

יו”ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, דחה הערב (ראשון) את בקשת ‘איחוד מפלגות הימין’ לקדם את עו”ד איתמר בן גביר מהמקום השביעי למקום החמישי ברשימה, במקומו של מיכאל בן ארי שנפסל על ידי בג”ץ.

מלצר קבע, כי הדרך היחידה לקידום בן גביר למקום החמישי, היא התפטרות המועמדים שקודמים לו ברשימה.

כפי שדווח בחרדים 10,  היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט התנגד לביצוע שינויים ברשימה וקבע: ”דינה של הבקשה להידחות שכן ועדת הבחירות המרכזית אינה מוסמכת לשנות את סדר המועמדים ברשימת מועמדים שהוגשה לה”.

עוצמה יהודית ביקשו לבצע את השינויים ברשימה, כך שאת המקום השמיני, שכיום שמור לבן גביר, היו מעניקים ליצחק וסרלאוף, נציג ‘עוצמה’ המוצב כעת במקום ה-39.

עו”ד בן גביר הגיב הערב על ההחלטה: “אמנם גם מהמקום השביעי באיחוד מפלגות הימין אכנס לכנסת, אך התחושה היא שהמערכת המשפטית רודפת אותנו, כי הם מבינים שאנו לא נאפשר להמשך שלטון בגצ והמערכת המשפטית. לא יעזור להם. גם מהמקום השביעי אכנס לכנסת ונחזיר את השלטון לעם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות