דנה וייס על יאיר: “איזה אפס הילד” • ביבי: המסיכה הוסרה

הכתבה המדינית של חדשות 12 התנצלה לאחר שטינפה על יאיר • נתניהו הבן: "לפיד איפה אתה? על אותה מילה קפצת בחמת זעם על אמסלם" • ביבי: "שוב התברר ש'התקשורת האובייקטיבית' היא לא יותר מתעמולת שמאל. אותה תקשורת שמקדמת עלילת הדם הבזויה נגדי"
אבי כץ
י"ז אדר ב' התשע"ט / 24.03.2019 15:15

דנה וייס, הכתבת המדינית של חדשות 12, שהתלוותה לטיסת ראש הממשלה לוושינגטון, צילמה את יאיר נתניהו בנתב״ג לפני ההמראה, כשהוא בתוך רכב השרד וממתין לעזיבת הצלמים והעיתונאים כדי שיוכל לצאת מהרכב ולעלות למטוס.

וייס צייצה בעמוד הטוויטר שלה אמש: “כולם על המטוס כולל רוה”מ ולמטה ממתין הבן יאיר. עד שלא הסתלקו המצלמות לא עלה”.

בעת צילום הסרטון – שצורף לציוץ – טינפה וייס על נתניהו הבן וכינתה אותו, בין היתר: “האפס הזה… הילד האוטי… ה**ות הזה”.

אחר הצהרים, לאחר הנחיתה בוושינגטון, צייצה וייס: “רק עכשיו נחתנו ושמתי לב שבסרטון שהעלתי אמש נאמרו דברים שלא היו צריכים להיאמר . אף אחד לא הצטער על סרטון שהוא עוד לא העלה. זה לא הסגנון שלי ואני מתנצלת על כך”.

יאיר  צייץ: “אני שמח שדנה ויס הוכיחה כמה אובייקטיבים ומקצועיים כל ‘העיתונאים’ בערוץ התעמולה 12. אין לי מילים להודות לך על תרומתך לקמפיין הליכוד. דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם”.

ראש הממשלה הגיב  בעמוד הפייסבוק שלו על הסרטון של וייס: “דמיינו מה היה קורה אם עיתונאי ימני היה מדבר ככה על הבן של לפיד או גנץ. המסיכה הוסרה ושוב התברר ש’התקשורת האובייקטיבית’ היא לא יותר מתעמולת שמאל.

“זו אותה תקשורת שמקדמת את עלילת הדם הבזויה נגדי של לפיד-גנץ – אותה תקשורת שמסתירה את הודעת חברת הצוללות ‘טיסנקרופ’ שמחסלת סופית את הטענות נגדי –

“אותה תקשורת שמסיתה נגדי, נגד הימין ונגד משפחתי ערב-ערב בצורה השפלה והנבזית ביותר. בושה. הם לא יחליטו. ניפגש בקלפי”.

יאיר הוסיף בציוץ נוסף, תוך תיוגו של יאיר לפיד: “איכה? עדיין מחכה לנאום הרגשני שנתת לדודי אמסלם!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות