‘גל השקרים הביא אותי לכאן, רוצה לפוצץ את כל עלילת הדם הזו’

ראש הממשלה הגיע אל אולפן 'חדשות 12' בדרכו לשדה התעופה, כדי "לנפץ את השקרים נגדו" • על הצוללות: "למה לא התנגדתי למכירת צוללות למצרים? סיבות ביטחוניות! מנסים להכריח אותי לחשוף סוד מדינה אבל אני לא אגרר לזה. יש סודות שרק ראש הממשלה יודע וכמה אנשים סביבו"
חרדים 10
י"ז אדר ב' התשע"ט / 23.03.2019 22:15

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (מוצאי השבת) במפתיע לריאיון באולפן ‘חדשות סוף השבוע’ עם קרן מרציאנו ועמית סגל, ואמר כי בדרך לשדה התעופה הגיע לנפץ, כלשונו, את “גל השקרים נגדי”.

“אני בדרך לשדה התעופה בן גוריון כדי לנסוע לפגישה עם הנשיא טראמפ, חשבתי לעבור דרך כאן כי אני חייב לנפץ את גל השקרים הזה שגנץ ולפיד ובוגי יעלון וגבי אשכנזי מפיצים ללא בושה”.

למה אתה מתראיין עכשיו? יכול להיות שאתה בלחץ?

“השקרים הביאו אותי לכאן. מה שיש כאן זה ניסיון להסיט את הדעת מהעובדה שצריכים לבחור אם ממשיכים עם הממשלה שהביאה את המדינה למצב הטוב ביותר, או הולכים לממשלת שמאל עם יאיר לפיד.

“אני רוצה לנפץ את כל עלילת הדם הזו. קניתי מניות בחברה שאין לה שום קשר לצוללות. כשנכנסתי לראשות הממשלה, באתי לוועדת ההיתרים ומבקר המדינה ואמרתי שאני רוצה להמשיך להחזיק בהם, והם איפשרו לי.

“קניתי את המניות רק מכספי, החברה המדוברת הייתה עם יכולת טכנולוגית אדירה. גם בן דודי זיהה את זה שיש הזדמנות עסקית – הוא שיפץ אותה ומכר אותה. בטח לא צריך להאשים אותי שהצלחתי בעסקים. כשאני אומר שאין שום קשר בן ההשקעה לחברה הזו לבין הצוללות, אני אומר דבר נוסף – אני מכרתי את כל המניות שלי בחברה הזו שנה וחצי לפני שנמכרה הצוללת הראשונה ושנים לפני המצריות. אז אין קשר מהותי”.

נתניהו הוסיף: “זו עלילה: בן הדוד שלי לא ניהל את החברה ולא עשה שום דבר. הוא היה בדירקטוריון לא של הצוללות, אלא בחברה שהופכת אלקטרודות למתכת. הטענה שאומרת שאני הרווחתי כסף על הצוללות זה שקר, לא הרווחתי שקל כי לא הייתי מושקע בשקל – זו עלילת הדם הנוראית ביותר. גנץ, יעלון ואשכנזי מעלילים עלילה כי הם יודעים שאני לא יכול לספר באולפן את אחד הסודות של מדינת ישראל. עכשיו הדבר הזה נבדק על ידי היועמ”ש.

“במהלך השנים היו לי השקעות מוצלחות למדי. אני גאה בזה שבניגוד ללפיד וגנץ שפשט את הרגל. אני מבין בכללה ובעסקים, אני לא גנץ שפשט את הרגל בחברה שלו, אני לא אשכנזי שהסתבך עם שמן, ואני לא לפיד שאמר שהוא לא בין שום דבר בכלכלה.

“במשטרה אמרו שיעלון מפיץ רכילות, שהעדות שלו במשטרה שונה ממה שהוא אומר בחוץ. אני כמובן התנגדתי למכירה למצרים, למה אישרתי? למה לא עיקמתי את האף למכירה למצרים? סיבות ביטחוניות בלבד!

“מנסים להכריח אותי לחשוף סוד מדינה אבל אני לא אגרר לזה”.

נתניהו הדגיש: “יש סודות שרק ראש הממשלה יודע וכמה אנשים סביבו ואחרים במערך הביטחוני לא צריכים לדעת”.

נתניהו המשיך: “אין שום קשר למניות, אין לאף אחד קשר למניות. העובדה שזה נבדק ואחרי שזה נבדק אז מנסים להסיט את זה, ולמה? משום שהם הוציאו את זה בדיוק שבאה הפרשה של בני גנץ. העובדה היא שהם התחילו בשרשרת השקרים כאילו היה לי קשר לצוללות, הם התחילו לשקר שאני תובע אותם, הם התחילו שהאיראנים פרצו לטלפון של גנץ.

“אני חושב שמי שצריך להציג את זה לסיפור כדי לנקב את הבלון זה בני גנץ. לנקב את זה ולגמור את זה שייצא בפני הציבור. לפרוץ לטלפון זה לא דבר גדול, השאלה היא מה יש שם והדבר הנכון הוא שגנץ ייצא החוצה ויספר במקום להדליק את מדורת השקרים – הם יצטרכו לעמוד למשפט על דיבה. הם מאשימים אותי בבגידה זה דבר נורא. הם עושים ניסיון הסחה.

“אני לא מסרתי לחבריכם (-את המידע, לעמית סגל) והוא יודע שלא אני מסרתי. יש כאן חומר שהאיראנים מצאו ומה שמעניין הוא למה האיראנים מכחישים שהם פרצו לטלפון שלו. המידע הזה הגיע אליי מהשידור שלכם. בני גנץ אתה רוצה להיות ראש ממשלה? תתייצב, תאמר את מה יש בטלפון”.

אם תקים ממשלה, תנסה להעביר חוק שיימנע את העמדתך לדין?

“התשובה היא לא – מה שיפיל את זה זה העובדות עצמן. לא עסקתי בזה ולא אעסוק. מקורבי העלו את זה ללא ידיעתי, רוב ההאשמות ירדו כמו שירדו גם ככה. אני מאמין שלא אעשה את זה. אני מתפקד וכולם יעידו על זה. יש לי קיבולת יכולת עבודה גדולה מאוד. אני מעריך שכל הדבר ייפול בשימוע כי כשעוד לא אמרתי מילה בעצמי שלוש האשמות שוחד נפלו”.

על החיקוי של אמנון אברמוביץ’ באולפן הליכוד TV: “לפעמים עושים שטויות בקמפיין, עשו שטות בעניין של אמנון אברמוביץ’ ואני מצטער עליה. אני לא בא לגזול ממנו את מה שמגיע לו, הוא מכפיש את משפחתי ואותי כבר זמן. ערב ערב לועגים לי ולאשתי, מציגים את בני עם פנים של חזיר ושל אישתי כחזירה. אמרתם משהו על זה? אני מקבל את מה שאמרתם על אברמוביץ’, אבל אני לא מקבל את הצביעות שלכם. מכפישים ומכפישים ושופכים את דמי ודם משפחתי”.

האם תלך לעימות?

“קודם שיחליטו מי שם, גנץ או לפיד. גנץ יהיה כל הקדנציה? אני נדרש להתעמת עם ראש ממשלה בחצי משרה. אני אשקול את הצעתך ואתן לך תשובה. מה שנחשף פה זה שזה גנץ ולא לפיד, אבל לפיד מנהל את כל הקמפיין הזה. הציבור כשמצביע לגנץ הוא מקבל את לפיד לראש ממשלה”.

תיק 4000 – האם לא רצית שארדן ימשיך במשרד התקשורת בגלל התלונות של אלוביץ’?

“קשקוש מוחלט, אני מיניתי את גדעון סער שהתפטר ומטבע הדברים ארדן קיבל קידום בדרגה. קקשוק מוחלט ושקר מוחלט. אני יודע מה אמרו לפילבר ומה עשו לו? יהיה שימוע ואנחנו פשוט נהרוס את זה. עדי מדינה, ראינו מה זה עדי מדינה ומה הם עושים. זה מגדל קלפים שעומד לקרוס ומה שלא יקרוס זו המדינה שלנו כי בניתי יסודות מדהימים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות