סקרים ב’מעריב’ ו’ג’רוזלם פוסט’: צמוד בצמרת, הימין מוביל עם 65

סקר שנערך על ידי מכון רפי סמית עבור 'מעריב' וה'ג'רוזלם פוסט': כחול-לבן 30 מנדטים, הליכוד 27 I כחלון 5, ליברמן 4 - וזהות עוברת • סקר שנערך עבור 'מעריב” על ידי מכון פאנלס פוליטיקס: ליכוד 31, כחול-לבן 30 יהדות התורה בשני הסקרים 7 מנדטים, ש"ס - באחד 6, בשני רק 4
חרדים 10
ט"ו אדר ב' התשע"ט / 22.03.2019 10:47

מסקר מנדטים שנערך עבור ‘מעריב’ וה’ג’רוזלם פוסט’, לפני הצהרת טראמפ על הגולן אך לאחר בליץ הראיונות של בני גנץ, עולה כי אילו היו הבחירות מתקיימות היום, מפלגת כחול לבן הייתה מקבלת 30 מנדטים, לעומת 31 בסקר קודם בתחילת החודש.

מפלגת הליכוד הייתה מקבלת כעת 27 מנדטים לעומת 29 בסקר הקודם.

לפי סקר זה, שנערך על ידי מכון רפי סמית על גבי פאנל אינטרנטי, העבודה מתחזקת במנדט ומקבלת 8 מנדטים.

חד”ש־תע”ל מקבלת אף היא 8.

מפלגת הימין החדש בראשות בנט ושקד מקבלת בסקר  6 מנדטים, כמו בסקר הקודם.

גם איחוד מפלגות הימין מקבלת 6 מנדטים.

תוצאות נוספות: יהדות התורה מקבלת בסקר הנוכחי 7 מנדטים, ש”ס 6, מרצ 5, וכולנו בראשות משה כחלון מתחזקת במנדט אחד ועולה ל־5.

לאביגדור ליברמן יש סיבה לדאגה: מפלגתו ישראל ביתנו מקבלת בסקר זה 4 מנדטים בלבד, כמו בסקר הקודם. לעומתו יכול יו”ר זהות משה פייגלין לשאוב עידוד: בסקר הנוכחי מפלגתו מקבלת 4 מנדטים בעוד שבסקר הקודם הוא לא עבר את אחוז החסימה.

רע”מ־בל”ד נועלת את הרשימה עם 4 מנדטים.

מפלגת גשר בראשות אורלי לוי־אבקסיס נמצאת על גבול אחוז החסימה עם 2.8%, בעוד שבסקר קודם היא קיבלה 4 מנדטים.

חלוקת הגושים: ימין־חרדים 65 מנדטים. שמאל־ערבים: 55 מנדטים.

סקר נוסף, שנערך עבור ‘מעריב’ על ידי מכון פאנלס פוליטיקס, בהשתתפות 1,007 בני אדם, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת, מספק תמונת מצב דומה במפת הגושים, אך עם שינויים בצמרת.

על פי סקר זה, לליכוד 31 מנדטים, לכחול-לבן 30 מנדטים, לחד”ש־תע”ל 9, לעבודה – 9, ליהדות התורה – 7, לאיחוד מפלגות הימין – 6, למרצ – 6, לימין החדש – 5, לישראל ביתנו – 5, לש”ס, לכולנו ולזהות – 4 מנדטים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות