“שולח דף ריק, חתום למטה” • כך בני גנץ מתכנן לקנות את החרדים

קלטות חדשות מגלות כי בני גנץ יהיה מוכן להקים ממשלה עם נתניהו - ולא יהסס לפנות אל החרדים כדי להקים ממשלה • "אני לא אמכור את נשמתי ולא אעשה קואליציה עם החרדים? אני שולח לכם דף ריק, חתום למטה בני גנץ, שני שליש דף שלכם תמלאו למטה מה שאתם רוצים"
חרדים 10
י"א אדר ב' התשע"ט / 18.03.2019 20:47

הקלטות משיחה סגורה של יו”ר ‘כחול לבן’ בני גנץ עם קומץ משתתפים – שנחשפו הערב (שני) בחדשות 13 – מגלות כי הוא אינו פוסל ישיבה יחד בממשלה עם בנימין נתניהו, למרות הצהרותיו הקודמות.

בהקלטות גם נחשף עד כמה רחוק הוא יילך במו”מ קואליציוני-עתידי עם המפלגות החרדיות – במידה וינצח.

״בחרתי את צמד המילים ‘בסיטואציה שנוצרה’, בשביל לא עד הסוף לסגור את הדלת ולנעול אותה, היא תהיה סגורה, לא נעולה”, אומר גנץ באחת השיחות. “עכשיו כמו שראינו, החיים דינמיים, הסיטואציה יכולה להשתנות, טראמפ יגיש תוכנית, אני אנצח, טראמפ יגיש תוכנית. טוב, מה עכשיו?”, אומר גנץ, כשהוא מסביר שיש אפשרות שיקים ממשלה עם נתניהו.

גנץ מספר בהקלטות כי יהיה מוכן לשבת עם המפלגות החרדיות, חרף העובדה שהוא שותף של יאיר לפיד, שהחרדים מחרימים.

גנץ ממשיך: “על מה אנחנו מדברים? הוא פשוט מכר את המדינה! עכשיו הוא יעשה חוק צרפתי, אז אני עכשיו אשאר אדיש לסיפור הזה ואני לא אמכור את נשמתי ולא אעשה קואליציה עם החרדים? אני שולח לכם דף ריק, חתום למטה בני גנץ, שני שליש דף שלכם תמלאו למטה מה שאתם רוצים, תשאירו לי שליש, אני אמלא מה שאני רוצה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות