מצליח עוזבת את גל”צ • אבוטבול צהל: ‘ניתקה לי, כעת ניתקו אותה’

העיתונאית רינה מצליח הודיעה על פרישה מהגשת התכנית היומית לצדו של אמיר אבגי בגל"צ משה אבוטבול, עמו קיימה מצליח ראיון סופר שהסתיים בפיצוץ - מגיב בשמחה: "שמח שבתחנה קיבלו החלטה נבונה ואמיצה להפרישה משידורים"
אבי כץ ואריה ריבקינד
י"א אדר ב' התשע"ט / 18.03.2019 20:11

העיתונאית רינה מצליח הודיעה על עזיבת התכנית הזוגית שהגישה מדי יום לצדו של אמיר אבגי בתחנת הרדיו גלי צה”ל. כך צייץ היום (שני) בטוויטר ערן סוויסה מ’ישראל היום’.

לפי הדיווח, העיתונאית הוותיקה, שמגישה את התכנית היוקרתית ‘פגוש את העיתונות’ בחדשות 12, ומשדרת פעם בשבוע לצד רזי ברקאי בתכניתו בגל”צ, החליטה לפרוש לאחר חודשיים בלבד, מאחר והחיבור עם אבגי לא צלח.

לפני כשבועיים קיימה מצליח ראיון סוער עם משה אבוטבול, מועמד ש”ס לכנסת ה-21 –  שהסתיים בפיצוץ.

אבוטבול אמר לאחר הראיון כי הוא “קורא למפקד גל”צ להדיח את הגברת ההזויה משידורי גל”צ” – והגיש נגד מצליח תלונה.

הערב  הגיב אבוטבול על ההתפתחות: “כמו כולם שמעתי היום על ההחלטה שגב’ רינה מצליח לא תשדר יותר בגלי צה”ל.  אני שמח שבתחנה קיבלו החלטה נבונה ואמיצה להפרישה משידורים, כי ההתנהגות שלה כלפי מאזינים ומרואינים היתה גרועה, ללא כבוד ודרך ארץ מינימלי, כפי שנהגה בי – כאשר שיסעה בראיון את דברי בהערות עוקצניות וארסיות, כלפי תנועת שס והעומד בראשה השר אריה דרעי היקר, וגם כלפי לומדי התורה היקרים שזלזלה בלימודם בישיבות ובכוללים, ולא נתנה במה אפילו להגיב ולהתגונן.

“וכאשר היא ראתה שאני משיב לה בחדות על הדברים כסגנונה, היא קינחה וסיימה את דברי בצורה ‘דמוקרטית’ ו’ממלכתית’ בניתוק שלי מהשידור, תוך ציון אמירה: ‘ראש עיר שנכשל ולא נבחר’.

“אותה גברת שכל עשייתה הציבורית מצטמצמת בהנפת מיקרופון ובהקשת מקלדת תדבר ותבזה כך מי שלמעלה חצי יובל כראש עיר ובתפקידים שונים, בונה את העיר בית שמש – ולאחר 3 מערכות בחירות שניצח סיים בהפסד קל (270 קול בלבד). דברים כאלה אסור שימשיכו ובטח לא ברדיו ממלכתי”.

אבוטבול הוסיף: “צר לי שהיא משתמשת כעת בטיעון לעזיבתה בכך שלא מסתדרת עם השדרן אמיר איבגי. אם היה מישהו הגון בשידור, היה זה דווקא אמיר שניסה למתן ולרסן אותה”.

המועמד לכנסת הוסיף וסיפר: “עוד באותו הערב התקשר לפייס אותי ולמחות על העוול שנעשה לי. כך גם ציין ירון דקל ועוד עיתונאים רבים, שנבוכו מההתנהגות המבזה של רינה מצליח, שעושה זאת פעמים רבות כנראה בשיטת מצליח.

“הפעם זה לא הצליח וברוך היא לא תמשיך לשדר. במקום שהיא ניתקה אותי, ניתקו כעת אותה. תודה מיוחדת למפקד גלי צה”ל, מר שמעון אלקבץ, שמאז שפניתי אליו בתלונה על כך, הוא הבטיח שיטופל ואכן טיפל בבעיה בהגינות וביושר, אומר ועושה”.

אבוטבול קבע: “החזרת בהחלטתכם הנבונה את הכבוד לעולם התקשורת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות