“החייל עדיין לא יצא מכלל סכנה, הוא עוד יצטרך לעבור ניתוחים”

פרופ' פייר זינגר, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ בבילינסון, על המאבק על חייו של החייל אלכסנדר דבורסקי, שנפצע קשה מאוד מירי בפיגוע ליד אריאל - ועל פטירתו של הרב אטינגר הי"ד
חיים טוויל
י"א אדר ב' התשע"ט / 18.03.2019 12:06

פרופ’ פייר זינגר, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ ב’בילינסון’, סיפר הבוקר (שני) על המאבק על חייו של החייל  אלכסנדר דבורסקי, שנפצע אתמול קשה מאוד בפיגוע המשולב ליד אריאל – ועל פטירתו של הרב אחיעד אטינגר הי”ד.

“למרות כל הטיפולים שהענקנו לו, לצערנו הרב אטינגר נפטר מפצעיו. אנחנו משתתפים בצער המשפחה, משפחה יוצאת מן הכלל, חזקה אבל שבורה”, אמר הפרופ’.

על החייל  אלכסנדר דבורסקי שנפצע מירי בצומת גיתי אבישר סיפר: “קיבלנו גם חייל שנפצע מכדור שחדר לצד ימין של הגוף שלו ולאיברים הפנימיים והניתוחים שהוא עבר הצליחו להציל את חייו וצוות המנחים והרנטגן הצליחו לעצור את הדימום.

“מצבו התייצב וכרגע אנחנו מטפלים בו בצורה מאוד אינטנסיבית. מצבו עדיין מוגדר קשה והוא עוד לא יצא מכלל סכנה, הוא עוד יצטרך לעבור ניתוחים”.

פרופ’ זינגר ציין את תמיכת העם בפצועים ובמשפחות: “המשפחה שנמצאת על ידו מאוד חזקה ונתמכת על ידי כולם. זה מרשים ביותר לראות את כל עם ישראל שנמצא ליד הפצועים והמשפחות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות