מיכאל בן ארי: “החונטה סתמה את הפה ל-100 אלף איש, עשו לי עוול”

המועמד שנפסל תוקף את החלטת השופטים: "חונטה בבית המשפט העליון באה ואמרה - אין לכם זכות לומר מה שאתם חושבים" • על הדרישות מהבית היהודי: "שר זה דבר גדול, אבל צריך לראות מה ניתן לדרוש" • בן גביר: "מבין שזה הסיוט של השמאל, אני בא לעבוד בכנסת, לא רק לצעוק"
חרדים 10
י"א אדר ב' התשע"ט / 18.03.2019 09:51

ד”ר מיכאל בן ארי תקף הבוקר (שני), בריאיון שהעניק לתכנית קלמן ליברמן בכאן רשת ב’, את החלטתם של שופטי בית המשפט העליון לפסול את מועמדותו לכנסת.

“אני לא נגד ערבים, אני נגד אויבים. הציבור מבין שיש אנשים שקמים עלינו להשמידנו. עשו לי עוול שאין כדוגמתו, זו השתקת הצופרים”, אמר.

“מה זה אמירות גזעניות?”, תהה בן ארי. “אומה שהשלטון שלה נותן ומממן רוצחי נשים וילדים, קורא על שמם כיכרות, מחלק בקלאוות – ואני בחמת זעם, בלב מריר ובוכה, אומר שמדובר באומה רצחנית – אז אני הגזען? אני לא נגד ערבים. אני נגד אויבים. אני נאמן לעם שלי ונלחם באויביי.

“אמרתי בוועדה שהתייחסתי למעטפת של הטרור. אי אפשר לטמון את הראש בחול. עורך הדין שלי הסביר את זה והשופטת חיות פשוט התנפלה עליו. את חוק ועדות הקבלה הגזעני בית המשפט קיבל”.

הוא הוסיף: “יש מרמור מאוד גודל בקרב המצביעים שלנו ועכשיו צריך לגרום להם לצאת להצביע. הנראות של הדבר הזה שפוסלים אותי ומכשירים את כסיף ואת טיבי – הציבור לא אוכל את זה. הציבור מבין שיש אנשים שקמים עלינו להשמידנו. עומדים מאחוריי לפחות 100 אלף איש שסתמו להם אתמול את הפה. הדמוקרטיה הישראלית שנשלטת על ידי חונטה בבית המשפט העליון באה ואמרה להם – אין לכם זכות לומר מה שאתם חושבים”.

בנוגע לדרישות החדשות שהעלתה ‘עוצמה יהודית’ בפני הבית היהודי – אמר: “בהסכם שלנו נקבע שאם איתמר בן גביר יישב באופוזיציה, אז הוא אמור להיות נציג האופוזיציה וחבר בוועדה לבחירת שופטים. יש כמה דברים שעומדים על הפרק. שר זה דבר גדול, אבל צריך לראות מה ניתן לדרוש”.

עו”ד איתמר בן גביר אמר הבוקר, בראיון לתכנית הבוקר של אפי טריגר בגלי צה”ל:  “אני חייב לומר לך, שאני כמעט לא נרדמתי ולא ישנתי ולא עצמתי עין בלילה. אני מוכרח להודות, אפי, שלמרות הביקורת החריפה שלי על בג”צ, על האג’נדה, על השקפת העולם – בסיוט הכי גדול שלי לא האמנתי שבית המשפט העליון יאשר את כסיף, יאשר את אחמד טיבי, את עודה, כל מיני כאלה שתומכים ברצח של חיילים ויפסלו את חברי ד”ר בן ארי”.

בן גביר המשיך בביקורת החריפה על שופטי בג”צ: “אני משפטן, ואני עוקב אחרי החלטות בית המשפט הרבה מאוד שנים. זה אותו בית משפט שאיפשר לבשארה להתמודד, לחנין זועבי להתמודד, ומה קרה לנו? מה קרה לנו?! בית המשפט אתמול העביר מסר שהוא רוצה לנהל את מדינת ישראל ושזה יהיה עם אג’נדה מאוד מאוד ברורה, וזה חייב להשתנות”.

על דרישות ‘עוצמה יהודית’ מאנשי הבית היהודי והאיחוד הלאומי לאחר פסילת בן ארי – אמר: “הדרישות שלנו מאוד מאוד פשוטות: אנחנו מדברים לא רק על משרת שר, אנחנו מדברים גם על כלים שנוכל לעבוד. אנחנו מדברים על אפשרות שאני אהיה יו”ר ועדת חוקה, אנחנו מדברים על קיום ההבטחה שאני אהיה בוועדה למינוי שופטים; אני מבין שזה הסיוט של השמאל. אני מבין שהשמאל בונה על זה קמפיין שלם.

“אבל אדרבא, אני אומר את זה היום בצורה הכי ברורה, במיוחד אחרי החלטת בית המשפט: אם אני הולך לכנסת, ואני הולך לכנסת, אני בא לעבוד, לא רק לצעוק. וצריך שיהיה כאן שינוי. ולכן רק תפקיד שלי כיו”ר ועדת חוקה וכחבר בוועדה למינוי שופטים, יכול לגרום לאיזשהו שינוי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות