“נתניהו שותק על הבובה כי לא רוצה להרגיז את החרדים לפני הבחירות”

יו״ר ישראל ביתנו מתבלבל בין החרדים שמצביעים בבחירות לקיצוני מאה שערים - ותוקף את השתיקה על בובת החייל שנתלתה במאה שערים לכבוד פורים: "יש כאן פגיעה חמורה בסטטוס קוו והקצנה חרדית ברורה"
אריה ריבקינד
י' אדר ב' התשע"ט / 17.03.2019 11:56

קיצונים תלו, סמוך לכניסת השבת, בובה בדמות חייל חרדי  על גג אחד הבתים בשכונת מאה שערים. הבובה הוסרה אמש, על ידי כוחות כב”ה ומשטרה.

יו״ר ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, הגיב הבוקר: “גם השנה נתלתה בשכונת מאה שערים לקראת פורים, בובה בדמות חייל צה”ל חרדי. אני מגנה בכל תוקף את המיצג המבזה הזה וקורא למשטרה למצות את מלוא הדין עם המסיתים נגד לובשי המדים.

“ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהוא גם שר הביטחון, שותק לנוכח האירוע המזעזע הזה, כיוון שאינו רוצה להרגיז את החרדים לקראת הבחירות. הוא והליכוד נושאים כעת באחריות על ההקצנה בקרב החרדים, בשל שתיקתם וחוסר המעש לנוכח המראות הקשים הללו”.

לדברי ליברמן, “יש כאן פגיעה חמורה בסטטוס קוו והקצנה חרדית ברורה. אנחנו המפלגה היחידה בממשלת הימין הבאה שתדאג לבלום את המשך המגמה המדאיגה הזו”.

כפי שדווח  בחרדים 10, אמש פעלו במאה שערים כוחות משטרה ביחד עם לוחמי כיבוי והצלה, שבעזרת מנוף כיבוי וחילוץ, הגיעו אל הבובה והורידו אותה מגג הבית.

במהלך כל פעולות הורדת הבובה, נתקלו הצוותים בקריאות נאצה קשות מצד ילדים, שזעקו בין היתר “נאצים”, ואף הושלכו לעברם חפצים.

הודות לכוחות המשטרה אשר איבטחו את עבודת לוחמי האש, הסתיים האירוע ללא פגיעה בצוותים.

מהמשטרה נמסר, כי בעקבות האירוע נפתחה חקירת משטרה לאיתור המעורבים.

“משטרת ישראל לא תאפשר כל אירוע שיש בו סממן של פגיעה בלובשי המדים ותפעל בנחישות ובכלל האמצעים לאתר את אלו אשר ידם במעשים אלו” .

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות