מה הקשר בין איפור וטיפוח לעוצמה נשית? הרצאתה של המאפרת אסתי גרנובסקי

הרצאתה של אסתי גרנובסקי, מאפרת ויועצת יופי, עוסקת בהעצמה האישית והנשית באמצעות היופי והטיפוח, שהופכים למעשה את יסודות העצמה האישית והנשית למשימה פרקטית
תמי גיל
ט' ניסן התשע"ט / 14.04.2019 17:42

כולן מעוניינות לשפר ולמקסם את יכולתן הבינאישית, את האינטראקציה עם הסביבה.

בחיי היום יום שלנו, בסדר היום השוטף, אנו מתמודדים עם שורה של אתגרים. עם קצת מוּדעות עצמית, היינו צולחים אותם בקלות רבה יותר. ועם חיוך!

לכן הרצאות על העצמה אישית ונשית הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי, אבל כולן יודעות כי הדברים ששומעים בהרצאות – לא פעם – נכנסים מאוזן אחת ויוצאים מהשנייה.

ההעצמה האישית מחלחלת כשמתרגלים אותה ולאורך זמן.

הרצאתה של המאפרת אסתי גרנובסקי עוסקת בהעצמה האישית והנשית באמצעות היופי והטיפוח, שהופכים למעשה את יסודות העצמה האישית והנשית למשימה פרקטית, כזו שאת עושה כל העת, כל יום – וכך מתרגלת את העצמה האישית והנשית.

אסתי גרנובסקי היא מאפרת ויועצת יופי שנמצאת בענף כבר משנת 2008, כאשר ברזומה המקצועי שלה היא רכשה השכלת איפור וביוטי בביה”ס לאיפור של עדה לזורגן ובביה”ס לאיפור של ירין שחף.

בשנים האחרונות אף הייתה אסתי יועצת יופי בכירה במותגים הבינלאומיים “אסתי לאודר” ו”קליניק”.

• בשבוע הראשון של שנת 2019 מתעוררת אסתי באמצע הלילה ומבחינה כי בעלה, בני, אינו נושם. כמי שהיא בעלת הכשרה בסיסית בעזרה ראשונה, היא הבינה כי הוא לקה בדום לב.

היא מזעיקה את כוחות ההצלה ומתחילה בפעולות החייאה – מה שמתברר אחר כך כצעד קריטי בהצלת חייו. בני מפונה במצב קשה לביה”ח תל השומר כשהוא מחוסר הכרה. כעבור יומיים הוא מתעורר בנס, ללא שום פגיעה פיזית או מוחית, ושב למסלול.

כעבור שבועיים מושתל בו קוצב-דפיברילטור – והם משתחררים מבית החולים לחיים חדשים.

גם בזמן האשפוז, בני המשפחה לא מפסיקים לרגע להאמין ולהתפלל, ואסתי – כמי שפועלת מתוך מודעות עצמית גבוהה בכל שלבי האירוע וההחלמה – ממשיכה בשגרת הטיפוח, האיפור וההערכה העצמית ורואה את העוצמות שהיא מצליחה להעביר לבני המשפחה ולצוות הרפואי שלא מפסיק להתפעל ולהעריך אותה.

לפרטים נוספים והזמנת הרצאות: בני 052-6426650 אסתי 052-6476605

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות