שחקנית מהשמאל: “הימנים לא מייצגים אצלי אנושיות, ימני מפלג”

השר אופיר אקוניס: "אחרי הצ'חצ׳חים, האספסוף ומנשקי הקמעות מוכיחים שוב אנשי השמאל את היחס האמיתי, המזלזל והתנשא כלפי תומכי הליכוד בכלל והימין בפרט" • בצלאל סמוטריץ' צייץ: "מאיפה מגיע כל הטוב הזה? הקמפיין נגדנו מוסיף לנו מנדטים. תודה, תודה רבה. תמשיכו"
חרדים 10
ז' אדר ב' התשע"ט / 14.03.2019 12:29

השמאל ממשיך לבזות את מצביעי הימין: השחקנית יעל אבקסיס  התייחסה הבוקר (חמישי), בראיון שהעניקה לגל”צ, לסערה שפרצה בעקבות פירסום של הפרזנטורית רותם סלע באינסטגרם על אזרחי ישראל הערבים ומדינת כלל אזרחיה.

“היום הימנים לא מייצגים אצלי אנושיות”, אמרה אבקסיס. והוסיפה: “היום הימני, איך שזה נראה ולאן שזה הולך, זה מקטלג ומפלג, זה מלחמה וזה הסתה למלחמת אחים. מצטערת אם זה נשמע לא טוב, אבל אני אומרת מה שאני מרגישה”.

היא המשיכה: “אני מורידה את הכובע בפני רותם סלע, המדהימה הזו. זה טלטל אותי. אמרתי ‘איזה אומץ, איזה כוח יש לה’. התגובה של ראש הממשלה הייתה עלובה”.

לדבריה, “להביע עמדה זה לא כל כך שכיח בימינו אנו, מאוד קשה להביע עמדה ולתווך רגשות החוצה. זה עובר יותר מדי מחסומים. היא אישה אמיצה, שאמרה את דעתה, שהיא עמדת הרוב. אני חושבת שרותם סלע לא מייצגת את עמדת הרוב של חבריה, אלא את עמדת הרוב. יש פה איזה גילוי, היא מלכת אסתר מבחינתי. היא מגלה פה משהו מאוד עמוק”. היא לא האמנית היחידה שעושה את זה ואומרת את דעתה, אבל היא באמת כוכבת. לי יש 500 עוקבים באינסטגרם, לה יש 800 אלף עוקבים. היא מסכנת את המקצוע שלה והפרנסה שלה”.

לדבריה, “זה כבר לא עניין של ימין או שמאל, זה עניין של אנושיות נגד אי שפיות. ההסתה של הימין נגד השמאל כל כך עמוקה וקשה שהיא כבר פצעה אותנו”.

שר המדע אופיר אקוניס תקף את דברי השחקנית – ואמר: “אחרי הצ׳חצ׳חים, האספסוף ומנשקי הקמעות מוכיחים שוב אנשי השמאל את היחס האמיתי, המזלזל והתנשא כלפי תומכי הליכוד בכלל והימין בפרט. אם ראשי מפלגות השמאל ובראשם גנץ ולפיד לא יגנו מיד, אז שתיקתם תתפרש כהסכמה לדברי אבקסיס”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ צייץ: “מאיפה מגיע כל הטוב הזה? יעל מצטרפת לקמפיין שלטי החוצות של גנץ ולפיד שרק מוסיף לנו הגזענים, המסיתים והלא אנושיים עוד ועוד מנדטים. ברוך השם. תודה, תודה רבה. תמשיכו”.

ח”כ עודד פורר מישראל ביתנו תקף: “לא שמעתי את יעל אבקסיס כשעופר כסיף כינה את ליברמן צאצא של אדולף, השווה את רוה”מ לגרינג וקבע שפגיעה בחיילי צה”ל אינה טרור. דבריה מעידים על בורות, אפליה ושנאת האחר. כימני, אני מחכה להתנצלותה שלא תגיע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שכחה מאין הגיעה
    14/03/2019 14:05
    מ.נ
  1. איזה התנשאות נוראה. . .