תיק 5000? הפרקליטות בודקת עוד חשד • מקורבי ביבי: “הכל פייק ניוז”

לנתניהו היו מניות בשותפות עם בן דודו בחברה לייצור פלדה, שאחת הלקוחות שלה הייתה 'טיסנקרופ' • מקורבי נתניהו: "הכל פייק ניוז. השמאל יודעים שאי אפשר להחליף את נתניהו בקלפי, אז הם מנסים להפיל אותו ואת שלטון הימין בכל דרך אפשרית, הזויה ככל שתהיה"
חרדים 10
ז' אדר ב' התשע"ט / 13.03.2019 22:47

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו החזיק עד לשנת 2010, בשותפות עם בן דודו, נתן מיליקובסקי, מניות בחברה שסיפקה שירותים לחברת ‘טינסקרופ’ הגרמנית, שעומדת במרכז פרשת הצוללות.

כעת – כך לפי דיווח הערב בחדשות 13 –  הפרקליטות בודקת את הקשר בין המניות שהחזיק נתניהו לפרשת הצוללות.

לפני כחודש וחצי, נתניהו ביקש מוועדת ההיתרים של משרד מבקר המדינה שבן דודו ייטול חלק ממימון משפטו. הוועדה דחתה לאחרונה את בקשה, וציינה כי בשנת 2009, הוועדה קיבלה בקשה אחרת של נתניהו שבן דודו ישלם לו מס על מניות שנתניהו החזיק בחברה לייצור פלדה יחד עמו – ומכר אותן. אחת הלקוחות העיקריים של אותה חברה לייצור פלדה, היא ‘טיסנקרופ’ הגרמנית.

בעקבות העובדה שצוינה בדוח ועדת ההיתרים, מבקר המדינה העביר לאחרונה את אותה בקשה של נתניהו לפרקליט המדינה שי ניצן והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, ובפרקליטות החליטו להתחיל לבדוק את העניין.

יש לציין כי זוהי בדיקה ראשונית בלבד ולא חקירה פלילית, וייתכן שמיליקובסקי יזומן בעתיד להעיד.

מקורביו של ראש הממשלה הגיבו על הדיווח: “הכל פייק ניוז. הדברים לא נכונים. בשנת 2010, לאחר שנבחר לראשות הממשלה הוא מימש את מניותיו בחברה של בן דודו, באישור מלא של הרשויות.

הם הוסיפו: “מזה כעשור אין לראש הממשלה שום קשר לחברה ולא ידוע לו אם היה לה או לא היה לה קשר לחברת טיסנקרופ”.

עוד אמרו המקורבים:  “השמאל יודעים שאי אפשר להחליף את נתניהו בקלפי אז הם מנסים להפיל אותו ואת שלטון הימין בכל דרך אפשרית, הזויה ככל שתהיה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות