בנט: ‘הבין שלא יהיה רה”מ’ • גנץ: ‘שר ההדלפות. ילד חסר אחריות’

חרדים 10
|
ו' אדר ב' התשע"ט / 13.03.2019 20:28
יו”ר הימין החדש נגד יו”ר כחול לבן: “עכשיו, שבני גנץ הולך ויורד בסקרים, הוא הבין שראש ממשלה הוא כבר לא יהיה והחלה המערכה על מי יהיה שר הביטחון של נתניהו – אני או הוא” • גנץ: היית ונשארת ילד חסר אחריות עם פה גדול. גיבור מול מיקרופונים, חלש בקבינט. שותף מלא להפקרות

יו”ר הימין החדש, השר נפתלי בנט, המשיך הערב (רביעי) במתקפה על  יו”ר כחול לבן.

בריאיון לתכנית ‘כאן הערב’ עם רן בנימיני ואמילי עמרוסי בכאן רשת ב אמר: “מה שקרה היום פוליטית זה שבני גנץ הבין שראש ממשלה הוא כבר לא יהיה והחלה המערכה על מי יהיה שר הביטחון של נתניהו – אני או הוא. הוא התחיל לתקוף אותי”.

בנט  הוסיף: “המפלט של בני גנץ זה לזרוק הסתה וכהניסטים, זה הכי קל. בני גנץ ובוגי יעלון חתומים על ההפסד או התיקו בצוק איתן. במבחן העליון, שהוא מבחן האש, גנץ ובוגי נכשלו ואני הצלתי את תושבי עוטף עזה מהכישלון”.

הוא המשיך: “עכשיו שבני גנץ הולך ויורד בסקרים, הוא עבר לקרב הבא. עכשיו שינוי הכיוון מתחיל, מי שבסדר עם בני גנץ שיצביע לו להיות שר הביטחון והוא ימשיך עם הדשדוש והחולשה שהוא קידם בתור רמטכ”ל”.

במפלגת כחול לבן אמרו בתגובה: “שר ההדלפות בנט, היית ונשארת ילד חסר אחריות עם פה גדול. אתה שותף מלא להפקרות ולהססנות שאתה מבקר. גיבור מול מיקרופונים, חלש בקבינט. בלוני ועפיפוני טרור זה לא משחק לילדים. אצלנו לא תהיה הפקרות”.

“גנץ הוא חלומם הרטוב של אנשי חמאס”

מוקדם יותר היום התנהלו חילופי מהלומות בין הצדדים, לאחר שגץ תקף את בנט לאחר שאמר כי “בבחירות אנחנו רוצים לנצח את חמאס ואת בג”ץ”.

בנט אמר: “גנץ הוא חלומם הרטוב של אנשי חמאס. אם לאנשי החמאס היתה זכות בחירה, הם היו מצביעים בשביל בני גנץ, גנרל ההססנות”.

לדבריו,  “האיש שדו״ח מבקר המדינה קבע נחרצות שכשל לחלוטין בטיפול במנהרות הטרור, האיש שהוציא תיקו עם חמאס לאחר 51 ימי דשדוש והססנות, האיש שהודה שהוא סיכן ביודעין לוחמי גולני למען מוסריות מזויפת – זה האיש שגם הקים מפלגת שמאל שמנסה לגנוב את דעתם של תושבי ישראל ומעז לחלק ציונים לאלו שפעלו לתקן את הנזק שהוא יצר. מוטב שיחזור לשתיקתו”.

בנט תקף לאחר שבחשבון הטוויטר של גנץ ומפלגתו השתלחו בבנט: “שר חינוך שמשווה בין החמאס לבג״ץ לא יכול להישאר אפילו דקה נוספת בתפקידו. הם אפילו לא צריכים כבר להביא את הכהניסטים לכנסת, הם עצמם כאלה. הם הפכו את הרע ל׳הכל כלול׳ והקיצוניות כבר בפנים. אנחנו נשלח את כל הממשלה הזו הביתה ונחזיר את המדינה הזו למקום האחראי והשפוי לה היא ראוייה”.