יעקב אשר: ‘פייגלין רוצה לסמם את הציבור, מצחיק שמקבל 4-5 מנדטים

ח"כ יעקב אשר לגלג בכנס לשכת סוכני הביטוח על יו"ר 'זהות': "אולי אציע לרב גפני שאולי נחלק משהו חינם, קנאביס או אולי יש משהו אחר... סליחה, לא חינם, נחלק לא חינם, אבל נקים מפלגה שאומרת שמי שעובר ברמזור אדום לא יכול לקבל קנס"
אריה ריבקינד
ו' אדר ב' התשע"ט / 13.03.2019 19:08

ח”כ יעקב אשר נאם הבוקר (רביעי) בכנס לשכת סוכני הביטוח המתקיים באילת, ולגלג על  יוזמת הלגליזציה בסמים של משה פייגלין:

“תראו, אחד כזה כמו פייגלין מחלק מה שנקרא, בלי לתת דעתי לעניין, סם להמונים או קנאביס להמונים, ולא משנה מה המשנה שלו הכלכלית או המדינית”.

אשר המשיך: “אולי אציע לרב גפני שאולי נחלק משהו חינם, קנאביס או אולי יש משהו אחר… סליחה, לא חינם, נחלק לא חינם, אבל נקים מפלגה שאומרת שמי שעובר ברמזור אדום לא יכול לקבל קנס ומי שעובר לא במעבר חציה – לא יקבל קנס”.

אשר הדגיש: “רבותי, אני לא נכנס לגופם של דברים לגבי הקנאביס, בטח לא לגבי הקנאביס הרפואי, אבל אני חושב שזה שאנחנו נמצאים היום במצב כזה שכל מפלגה יכולה למכור משהו להמונים ופתאום למצוא את עצמה עם 4-5 מנדטים זה באמת מצחיק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פסח בפתח
    17/03/2019 06:01
    אלי
  1. כך כותב החזון איש (אהע”ז ס”ב ) “לכן בזמן הזה אי איתיהיב רשות להקריב קרבן פסח – אין לבטל

    כך כותב החתם סופר “לבקש משרי ירושלים ליתן רשות להקריב” שכן “הוא קפדן גדול כי ההוא אמר לבל יקרב שם מי שאינו מאמונת ישמעאל כי שם נבנה בית עבודה שלהם ואומרים שאבן שתייה באמצע הכיפה ההיא ולא יקרב שם איש זר שאינו מאומנתם”.