גנץ: “הוא בעצמו כהניסט” • בנט: “אתה החלום הרטוב של חמאס”

כחול לבן תקפו את יו"ר הימין החדש: "שר חינוך שמשווה בין החמאס לבג״ץ לא יכול להישאר אפילו דקה נוספת בתפקידו. הם הפכו את הרע ל׳הכל כלול׳ והקיצוניות כבר בפנים" • בנט לא נותר חייב - והגיב: "אם לאנשי החמאס היתה זכות בחירה, הם היו מצביעים בשביל בני גנץ, גנרל ההססנות"
אריה ריבקינד
ו' אדר ב' התשע"ט / 13.03.2019 11:52

יו״ר הימין החדש, השר נפתלי בנט, השיב הבוקר (רביעי) למתקפה עליו מצד יו”ר ‘כחול לבן’, בני גנץ.

“גנץ הוא חלומם הרטוב של אנשי חמאס. אם לאנשי החמאס היתה זכות בחירה, הם היו מצביעים בשביל בני גנץ, גנרל ההססנות”.

בנט הוסיף: “האיש שדו״ח מבקר המדינה קבע נחרצות שכשל לחלוטין בטיפול במנהרות הטרור, האיש שהוציא תיקו עם חמאס לאחר 51 ימי דשדוש והססנות, האיש שהודה שהוא סיכן ביודעין לוחמי גולני למען מוסריות מזויפת – זה האיש שגם הקים מפלגת שמאל שמנסה לגנוב את דעתם של תושבי ישראל ומעז לחלק ציונים לאלו שפעלו לתקן את הנזק שהוא יצר. מוטב שיחזור לשתיקתו”.

בנט תקף את יו”ר כחול לבן, לאחר שבחשבון הטוויטר של גנץ ומפלגתו השתלחו בבנט: “שר חינוך שמשווה בין החמאס לבג״ץ לא יכול להישאר אפילו דקה נוספת בתפקידו. הם אפילו לא צריכים כבר להביא את הכהניסטים לכנסת, הם עצמם כאלה. הם הפכו את הרע ל׳הכל כלול׳ והקיצוניות כבר בפנים. אנחנו נשלח את כל הממשלה הזו הביתה ונחזיר את המדינה הזו למקום האחראי והשפוי לה היא ראוייה”.

במתקפה על בנט נגרר גנץ אחרי יו”ר העבודה אבי גבאי, שתקף גם הוא את בנט לאחר שאמר כי “בבחירות אנחנו רוצים לנצח את חמאס ואת בג”ץ”.

“אי אפשר לקשור את החמאס ואת בג”צ באותו משפט”, אמר גבאי וקרא לפטר את בנט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות