ברכבת: כל הנהגים לעצור ל-5 דקות • ביבי: ניסנקורן ישבית את המדינה

חרדים 10
|
ה' אדר ב' התשע"ט / 12.03.2019 12:59
המאבק ברכבת: ועד העובדים הורה לעצור את נסיעת הרכבות בכל הארץ • ההנהלה: הוראה פראית הפוגעת במאות אלפי נוסעים, צפויים שיבושים ועיכובים בתנועת הקווים לאורך כל היום” • נתניהו: ניסנקורן יחזיר אותנו אחורה לכלכלת הסתדרות שתפגע באזרחים

המשבר ברכבת: ועד העובדים הורה היום (שלישי) לעצור את כל הרכבות ברחבי הארץ, למשך מספר דקות, במסגרת המאבק בין הוועד להנהלת רכבת ישראל – במחאה על תנאי ההעסקה של הנהגים.

כתוצאה מהעצירה צפויים שיבושים בתנועת הרכבות.

ב’כאן דווח, כי ההנחיה לעצור את תנועת הרכבות בכל רחבי הארץ הושמעה בתדר החירום: “החל מרגע זה, כל הנהגים עוצרים לחמש דקות”, נאמר בהודעה.

רכבת ישראל: “בעקבות עצירת כלל הרכבות בארץ, תוך הוראה פראית של ועד העובדים, הפוגעת במאות אלפי נוסעים, צפויים שיבושים ועיכובים בתנועת הקווים שאינם מושבתים, לאורך כל היום.

“מדובר בהוראה המשתמשת בנוסעים כבני ערובה, שרק ועד חסר אחריות וחסר שיקול דעת יכול להורות. בשל הנחיה זו יחולו שיבושים לאורך שעות, עד התייצבות הרשת הארצית”.

ראש הממשלה נתניהו הגיב על השבתת הרכבות: “את השביתות ברכבת צריך להפסיק מייד. ניסנקורן, שר האוצר של לפיד וגנץ, ישבית את המדינה. הוא יחזיר אותנו אחורה לכלכלת הסתדרות שתפגע באזרחים. אסור לתת לזה לקרות. חייבים להמשיך קדימה עם ממשלת ימין של הליכוד – כלכלה חופשית שפותחת את השוק לתחרות ומורידה מחירים לטובת האזרחים‬”.

כחול לבן הגיבו לטענות ראש הממשלה אודות השביתה ברכבת: “נתניהו הוא לא קורבן אלא מי שאחראי למחדל הרכבת בעשור האחרון. ראש ממשלה בחצי משרה לא יכול להוביל את המדינה”.