ליברמן: “בן אדם הזוי, פגע רע” • בן גביר: “קשקשן ושר בטחון פחדן”

יו"ר 'ישראל ביתנו' ממשיך לתקוף את 'עצמה יהודית': אנשים הזויים. אנשים שמביאים לפה כל דבר רע שניתן להביא. מכתימים את כל הימין" • בן גביר: "ליברמן לא עובר את אחוז החסימה ומסכן באופן ממשי את גוש הימין"
אריה ריבקינד
ה' אדר ב' התשע"ט / 12.03.2019 09:31

בראיון ל’חדשות הבוקר’ בערוץ 12 נשאל יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן על הדברים שאמר ביום חמישי ברשת ב’, לפיהם יתכן ועו”ד בן גביר אינו אלא סוכן שב”כ –  ועל התביעה שהגיש נגדו בן גביר  על סך רבע מליון ש”ח.

ליברמן השיב בביטול: “הוא לא מעניין. בן אדם הזוי. כל החבורה שם הזויה”.

כשהמראיין, ניב רסקין, העיר כי בן גביר צפוי להיות בכנסת הבאה – השיב ליברמן: “אני לא יודע אם בכנסת. אנשים הזויים. אנשים שמביאים לפה כל דבר רע שניתן להביא. מכתימים את כל הימין. הם פגע רע”.

לדבריו, “מבחינת הימין זה הדבר הכי גרוע. אגב, גם מבחינה דתית. כשיצאנו לאשדוד למחות נגד סגירת מרכולים מי שהתייצב מולנו, ניסה להתעמת ולעשות פרובוקציה – זה מיכאל בן ארי וברוך מרזל”.

הוא הדגיש: “מה שבטוח הוא שבממשלה הבאה הם לא יהיו…”.

בן גביר הגיב:  “ליברמן בלחץ; כל הסקרים מגלים כי מצביעי ליברמן נוהרים ועוברים לאיחוד מפלגות הימין. ליברמן התגלה כקשקשן וכשר בטחון פחדן, שלא היה מסוגל לקבוע אפילו את מחיר הוופלים בשק”ם, וקל וחומר שלא אופשר לו להיות מעורב בשום החלטה מהותית”.

הוא הוסיף: “ליברמן מנסה לצייר עצמו כאיש ימין, אך לכולם מובן כיום שמדובר באופורטוניסט שמתעורר בבוקר ומחליט אם הוא איש ימין או שמאל על פי הסקר התורן. ליברמן לא עובר את אחוז החסימה ומסכן באופן ממשי את גוש הימין, כאשר גם חלק גדול מצביעיו סבורים כי הוא איש ימין בעוד מדובר באדם הפכפך חסר עמוד שדרה אידאולוגי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות