הפרקליטות כבר גיבשה ההחלטה: להגיש כתב אישום כנגד אריה דרעי

לפי דיווח בחדשות 'כאן', בפרקליטות מיסוי וכלכלה בתל אביב התגבשה בשבועות האחרונים החלטה להגיש כתב אישום נגד השר אריה דרעי • כתב האישום יוגש בכפוף לשימוע מיד אחרי הבחירות
דוד ליבוביץ
ב' אדר ב' התשע"ט / 09.03.2019 20:00

בפרקליטות מיסוי וכלכלה בתל אביב התגבשה בשבועות האחרונים החלטה להגיש כתב אישום נגד השר אריה דרעי בחשד להונאת רשות המיסים בכמה פרשיות. כך פורסם אמש (שישי) בחדשות ‘כאן’.

לפי דיווח של העיתונאי מרדכי גילת, הפרקליטות ניסתה לזרז את ההליך ולקבל החלטה סופית בתיק עוד לפני הבחירות, אבל העיסוק בתיקי ראש הממשלה גרם לדחייה.

לפי הדיווח, כתב האישום יוגש בכפוף לשימוע, מיד לאחר הבחירות.

על פי הדיווח, נכון לעכשיו נשארה התלבטות מרכזית אחת בתיק: האם להגיש כתב אישום חמור, אבל קטן יחסית בהיקפו, או להגיש כתב אישום גדול יותר שיחייב אולי ביצוע של כמה השלמות חקירה.

גורמים המעורים בפרטים מספרים שהיועץ המשפטי לממשלה מעורב גם בתיק הזה, והוא צפוי לאמץ את החלטת והמלצת הפרקליטות, מיד לאחר הבחירות.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סובב את הרב מאזוז בכחש זו התוצאה. כנסו דחוף
    09/03/2019 21:29
    ישראל
  1. אני מאשים!!

    לא נמחל ולא נסלח לדרעי שסובב בכחש את הרב מזוז!!

    שבועיים וחצי היה מתקשר הבצל בעצמו לרב עידן, ראש כולל של כסא ורחמים, היה בקשר איתו פעמיים שלוש בכל יום ויום.

    סחב את הזמן, וכמו לבן “החליף את משכורתי עשרת מונים” – מאה פעמים. עד שהגיעו לכדי סיכום, שיהיו 2 נציגים לרב מאזוז במקומות ריאליים בשס, ותפקיד חשוב לאלי ישי מחוץ לכנסת. ראש הישיבה הסכים גם לזה למען השלום…

    אבל ביום האחרון להגשת הרשימות, שלח ניצוץ לבן הארמי את הרב דוד יוסף למרן הרב מאזוז, ושם חזר בו מכל הסיכומים. לא מוכן לתת שום דבר לאלי ישי, גם לא מחוץ לכנסת. לא מוכן לתת אפילו נציג אחד לרב מאזוז, רק צביקה כהן מירושלים, שהוא אחד מהדרעונים, הוא יחשב כנציג כסא רחמים. בושה וחרפה!!!!!

    הכלב הרע הזה, מהיום הראשון הוא לא התכווין לתת כלום לרב מאזוז. הוא רק רצה שלא ילכו עם הבית היהודי, ובכוונה הטעה את מרן רב מאזוז שיחשב שהדיבורים רציניים, ולא יסגור עם האיחוד או עוצמה וכדומה. גם כל הסיפור של המפץ החרדי נועד כדי להטעות את אלי ישי, שלא יסגור עם האיחוד הלאומי או עוצמה יהודית או הבית היהודי, כאילו הוא נכנס בתוך האיחוד הזה.

    הוא חשבה לרעה אלוקים חשבה לטובה. אנחנו נעבוד בכל הכח, ולא נקבל רק מקום או שניים באיחוד מפלגות הימין, אלא נכניס ארבעה או חמישה מנדטים, סולת נקייה, נציגים שכולם נשמעים לדעת תורה של מרן הרב מאזוז שליט”א.

    אנחנו נכנס לכנסת ולממשלה, וניצוץ לבן הארמי יכנס לכלא, עוד השנה, אמן.