מגבית ‘התחנני’: בהוראת הגר”ח קניבסקי הועלה היעד ל-28 מיליון ש”ח

כששמע הגר"ח על ההירתמות של כלל ישראל - הנותנים ממונם ומהונם לצורך החזקת התורה - הורה למנהלי הכוללים של 'יששכר באהלך' להעלות את יעד המגבית ל-28 מיליון שקלים • ביקש לפרסם: "כל מי שייתן מהונו במגבית - יזכיר את שמו בתפילה על ציונו של הרשב"י"
חרדים 10
ל' אדר א' התשע"ט / 07.03.2019 15:18

בעקבות ההיענות הגדולה למגבית ‘התחנני’ של רשת הכוללים הגדולה בעולם ‘יששכר באהלך’ – נכנסו מנהלי הרשת לביתו של מרן שר התורה הגר”ח קנייבסקי, שערב וטרח להצלחת המגבית ההיסטורית, שנועדה להעמיד את הרשת על הרגליים, לאחר שמפטירתו של מרן ראש הישיבה הגראי”ל שטיינמן זצ”ל נקלעה הרשת לקשיים כלכליים.

הגר”ח, כששמע על ההירתמות של כלל ישראל, שבהמוניהם נותנים ממונם ומהונם לצורך החזקת התורה – הורה על מנהלי הכוללים להעלות את יעד המגבית ל-28 מיליון שקלים, כדי לקיים את מקום התורה הגדול בעולם.

הגר”ח הוסיף וביקש לפרסם בשמו כי כל אדם שייתן מהונו לטובת חיזוק מקום התורה האדיר הזה – יוזכר שמו בתפילה על ציונו של הרשב”י במירון, כחלק מהמסע ההיסטורי של מרן בשבוע הבא.

כזכור, הגר”ח קנייבסקי  הודיע לפני מספר שבועות כי למען הצלחת המגבית החשובה, ייסע לראשונה מזה כ-35 שנה להעתיר בתפילה ובתחנונים עבור התורמים ועבור אלפי האברכים ובני משפחותיהם המוסרים נפשם על לימוד התורה, מתוך דחק עצום.

כאמור, הגר”ח הורה להעלות את יעד המגבית ל-28 מיליון שקלים. עם זאת, ראשי רשת הכוללים אומרים כי “הסכום המלא הנדרש להצלת, העמדת וביסוס המוסדות, גבוה בהרבה. התקווה היא שעם ישראל שנתבע ונותן יעקוף את היעד וייתן את הרווחה הכלכלית הנדרשת למעצמת התורה שמחלקת את כל הכסף בטהרתו לעמלי התורה”.

לתרומה – לחצו כאן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות