בעוד חודש: אלי סבתי יסיים את תפקידו כדובר השרה מירי רגב

אבי כץ
|
ל' אדר א' התשע"ט / 07.03.2019 13:01
רגב וסבתי הגיעו השבוע להסכמה , לאור בקשתו של הדובר כבר לפני מספר חודשים • רגב: “הוא דובר מצוין שבמשך שנתיים וחצי עשה את עבודתו במקצועיות רבה” • סבתי: “עבודה רבה מסביב לשעון ובתקופה לא קצרה שוחקת “

אלי סבתי, דוברה של שרת התרבות והספורט מירי רגב, יסיים את תפקידו בעוד חודש, לאחר כשנתיים וחצי בתפקידו.

רגב וסבתי הגיעו השבוע להסכמה, לאחר בקשתו של הדובר כבר לפני מספר חודשים.

סבתי יסיים את תפקידו לאחר הבחירות לכנסת ה-21, במהלך החודש הבא.

שרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה בתגובה: “אלי סבתי יסיים את תפקידו כדובר לאחר הבחירות לכנסת. סבתי הוא דובר מצוין שבמשך שנתיים וחצי עשה את עבודתו במקצועיות רבה ועליה אעיד אני וגם רבים אחרים.

“עוד לפני קביעת מועד הפריימריס של מפלגת הליכוד, סבתי ביקש להתרענן מעט, אך ביקשתי ממנו להישאר בתפקידו עד לאחר הבחירות. אני מודה לו שהוא הסכים לכך. מודה לו גם על התרומה המקצועית הרבה שלו במשך תקופת עבודתו הארוכה”.

אלי סבתי: “השנתיים וחצי האחרונות לצד השרה מירי רגב היו מאתגרות ומעניינות – תקופה של עשייה משמעותית לתרבות ולספורט הישראלי. זה לא סוד שעבודה רבה מסביב לשעון ובתקופה לא קצרה שוחקת לעיתים ואנו זקוקים לרענון ולחישוב מסלול מחדש, בעיקר בחיים האישיים.

“אני מודה לשרה רגב שנתנה לי את אחת הבמות הנחשקות ביותר בפוליטיקה הישראלית – הפקולטה לדוברות ולהסברה. מודה לה על תקופה נהדרת שהיתה הרבה מעבר לעבודה. החום וההון האנושי חשובים לא פחות והם היו האבן השואבת של העבודה המשותפת. בטוח שדרכינו עוד יצטלבו בעתיד”.