ליברמן: תוהה אם הוא לא ‘שמפניה חדשה’ I בן גביר: הוא יחטוף תביעה

שר הביטחון לשעבר תהה בתכנית של ירון דקל ועמית סגל בכאן רשת ב' האם המועמד לכנסת מטעם 'עוצמה יהודית' הוא סוכן שב"כ • בן גביר הגיב בחריפות: "אם לא יתנצל תוך 48 שעות תוגש תביעת דיבה" • ליברמן על הסקרים: "בסקר שלנו הפער בין הליכוד לגנץ - 10 מנדטים לטובת הליכוד"
יוני גרין
ל' אדר א' התשע"ט / 07.03.2019 09:47

בראיון שהעניק הבוקר (חמישי) לעמית סגל וירון דקל ברשת ב’, העלה שר הביטחון לשעבר, אביגדור ליברמן, ספקות באשר לפועלו ואישיותו של עורך הדין איתמר בן גביר, מראשי ‘עוצמה יהודית’.

“יש לי קצת תהיות לגבי כל הטיפוס הזה הנקרא איתמר בן גביר”, אמר.

ליברמן תהה האם בן גביר הוא סוכן של שירותי הביטחון ואמר: “אם אתה שואל אותי, האם אני עד הסוף סגור האם איתמר בן גביר זה אותו איש כפי שהוא מציג את עצמו או שזה סוג של ‘שמפניה חדשה’, ‘שמפניה לא ורודה’ אני בכלל לא סגור”.

כשנשאל אם הוא אומר את הדברים באופן מבוסס כשר ביטחון לשעבר, הדגיש כי אינו יכול לומר דברים בוודאות אלא רק להעלות שאלות. לדבריו אלה הוסיף ואמר על בן גביר: “האיש בכל מקרה לא ראוי לשום כבוד”.

‘שמפניה’ הוא שם קוד שמעניקים בימין לאנשי שב”כ שתולים,  מאז נחשפה פרשת אבישי רביב, ששם הקוד שלו היה ‘שמפניה’.

הדברים זכו לתגובה חריפה של בן גביר עצמו – שהגיב לדברים בשידור: “ליברמן יחטוף תביעה. האחרון שאמר עליי את זה שילם טבין ותקילין. עם ישראל כבר למד מי זה אביגדור ליברמן, בן אדם מגיע לכנסת, יושב בתור שר ביטחון ואפס מעשים, לכן הוא אפס בסקרים כי אנשים כבר לא קונים את הבדיחה הזאת שנקראת אביגדור ליברמן”.

בעבר הגיש עורך הדין בן גביר תביעות דיבה נגד אישים כאלה ואחרים שטפלו עליו האשמות מסוג זה.

שר הביטחון התייחס בראיון למצבו הלא מחמיא סקרים – ודיבר על כך בביטול.

“אני חושב שהסקרים שראינו הם באמת בגדר בדיחה. אתמול קיבלנו את התוצאות של הסקר שלנו שאנחנו עשינו אותו, אך ורק באמצעות טלפון ופלאפון. קודם כל אין שום קשר בין מה שמתפרסם למציאות. גוש הימין עומד קרוב ל-70 מנדטים. הליכוד מצליח לשתות את כל מפלגות הימין במידה רבה. הפער בין הליכוד לכחול לבן – 10 מנדטים לטובת הליכוד”.

לאחר התכנית הוסיף בן גביר: “במידה וליברמן לא יתנצל תוך 48 שעות תוגש נגדו תביעת דיבה”.

בן גביר הוסיף: “ליבי ליבי על ליברמן שרואה בסקרים איך כל המנדטים שלו עוברים לאיחוד מפלגות הימין. בקדנציה האחרונה כולם הבינו שליברמן הוא פייק שר ביטחון שדיבר ודיבר אבל בפועל לא עשה דבר, ותפקיד שר הביטחון של ליברמן מוכיח יותר מכל שליברמן הוא איש של דיבורים בלבד”.

אשר לרמיזות של ליברמן כי בן גביר סוכן שב”כ – הוסיף עורך הדין: “אין שחר לדברים ובית המשפט כבר פסק לטובתי בעבר בתביעת לשון הרע שהגשתי נגד מי שטען טענות דומות. אם אני סוכן שב”כ, אז ליברמן סוכן ק.ג.ב.”.

הוא הדגיש: “מי שנלחם בשב”כ שהתעלל בנערי הגבעות הוא איתמר בן גביר, בעוד ליברמן שתק ונתן גיבוי למחלקה היהודית בשב”כ. בכל מקרה במידה וליברמן לא יתנצל תוך 48 שעות נגיש נגדו תביעת דיבה ביום ראשון, אני לא רק מדבר כמו ליברמן, אלא גם עושה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות