בן ארי: “זה יועץ משפטי רשלן מארץ הרשלנים, כתב דברי הסתה ושטנה”

יו"ר עוצמה יהודית על הפסילה של מנדלבליט: "על הציטוטים החלקיים שנוח לו הוא פסל אותי. הציבור לא יכול לקבל את זה" • הימין החדש תתנגד לפסילה: "נמאס מהצביעות"
אריה ריבקינד
כ"ט אדר א' התשע"ט / 06.03.2019 10:24

ועדת הבחירות המרכזית בראשות השופט חנן מלצר תדון היום (רביעי) בבקשת הפסילה של מועמד עוצמה יהודית, ד”ר מיכאל בן ארי.

ד”ר מיכאל בן ארי, תקף הבוקר בחריפות את עמדת היועץ המשפטי לממשלה – שפסל אותו מלהתמודד לכנסת הבאה.

בריאיון ל’קלמן ליברמן’ בכאן רשת ב אמר בן ארי: “מדובר ביועץ משפטי רשלן מארץ הרשלנים. הוא העתיק והדביק וכתב דברי הסתה ושטנה”.

בן ארי האשים: “על הציטוטים החלקיים שנוח לו הוא פסל אותי. מנדלבליט לא עשה את העבודה היסודית הנדרשת ממשפטן כמוהו. לוקחים אמירה שלי ומשמיטים אחרת. גם בפברואר 2019 היועמ”ש הביא ציטוטים חלקיים מבלי לתת את ההקשר שלהם. אני רוצה להתריע, אסור להתריע? אני מדבר על אויבים, על מי שרצח את רון קוקיא”.

בן ארי הוסיף: “את אחמד טיבי, שמשבח ומהלל שהידים, ואת חנין זועבי שהייתה במרמרה, היועמ”ש הכשיר פעמיים. מנדלבליט צריך להבין שהציבור לא יכול לקבל את זה”.

מוקדם יותר הגיב עורך הדין איתמר בן גביר בריאיון לאריה גולן בתוכנית ‘הבוקר הזה’ בכאן רשת ב על פסילתו של בן ארי וכינה אותה: “פסטיבל של צביעות”.

הוא טען כי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ופרקליט המדינה, שי ניצן, רוצים לנהל את המדינה.

“אביחי מנדלבליט, ואני אומר לך את זה כמשפטן, נתן אמש חוות דעת שהיא לא משפטית, המטרה שלה היא לשנות את פניה של מדינת ישראל, את הצביון של מדינת ישראל”, אמר בן גביר. “אביחי מנדלבליט הוא יועץ משפטי, שי ניצן הוא פרקליט המדינה, הם לא אמורים לנהל ולקבוע מי יבחר לכנסת. יש כאן פסטיבל צביעות… המפלגות שנמצאות היום על המפה הפוליטית במדינת ישראל, בל”ד, תע”ל, חדש, רעם, הן מפלגות שמעודדות פגיעה ביהודים. המפלגות האלה בעד למחוק את המדינה היהודית. מנדלבליט וניצן בשנים האחרונות מגוננים עליהן ועוטפים אותן”.

בן גביר הוסיף: “נלך לבית המשפט העליון בתקווה אחת שבאמת מה שיניע את מקבלי ההחלטות זה לא האג’נדה של ד”ר בן ארי. אפשר להסכים, אפשר לא להסכים – אבל הייתי מצפה מכל מי שמדבר על דמוקרטיה לבוא ולפחות לא להיות צבוע”.

מפלגת ‘הימין החדש’ הודיעה כי תצביע נגד פסילת התמודדותו של מיכאל בן ארי ובעד פסילת בל״ד. “נמאס מהצביעות ומהכנסת מפלגות שחותרות נגד מדינת ישראל לכנסת ישראל”, נמסר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות