גפני מבהיר: “נלך עם ביבי. לא נשב עם לפיד ולא נתמוך בבני גנץ” • צפו

לאחר שגורם בדגל צוטט היום כי "יש אפשרות שנשב עם גנץ" - ח"כ משה גפני יוצא בהכחשה: "אנחנו הולכים עם ביבי וכל האמירות האחרות בעניין הזה וכל הכותרות, הן עורבא פרח, זה לא נכון, איתו אנחנו הולכים"
אריה ריבקינד
כ"ח אדר א' התשע"ט / 05.03.2019 16:33

יו”ר דגל התורה, ח”כ משה גפני, הבהיר אחר הצהרים (שלישי), כי מפלגתו לא תשב עם לפיד ולא תתמוך בגנץ.

“דגל התורה הולכת עם ביבי כפי שאמרנו מתחילת הדרך”, אמר גפני בהודעה מצולמת. “לחלוטין לא נשב עם לפיד ולא עם גנץ”.

גפני הדגיש: “אנחנו הולכים עם ביבי וכל האמירות האחרות בעניין הזה וכל הכותרות, הן עורבא פרח, זה לא נכון, איתו אנחנו הולכים”.

יו”ר ‘דגל’ הוסיף: “יחד עם זאת, אנחנו לא רוצים להביא את החסרונות של לפיד בזה שכאילו הוא לא טוב עם החרדים ולא טוב עם הדתיים. לא מכאן מתחילים החסרונות שלו. החסרונות שלו מתחילים בזה שהוא היה שר אוצר גרוע! עשה נזק לכלכלה בישראל, לא הטביע חותם על כלום.

“אם הוא רוצה להיות שר החוץ אז גם מדיניות החוץ, שהיא מצליחה, של ישראל – תיפגע. אנחנו סבורים שהוא לא ראוי לשלטון מאלף ואחד סיבות, גם בנושא של החרדים אבל זה בשוליים. העיקר זה זה שלא יכול להיות לא שר אוצר, כבר ראינו, ולא שר חוץ, שאני מקווה שלא נראה”.

לפי דיווח ב’מעריב’ הבוקר, גורמים בדגל התורה אמרו בשיחות סגורות כי אם בנימין נתניהו לא יוכל להרכיב את הממשלה, הם אינם פוסלים על הסף כניסה לממשלתו של גנץ, וזאת בתנאי שתבוטל הרוטציה שעליה חתם עם יו”ר יש עתיד יאיר לפיד, “שעבור חברי הכנסת מהרשימה החרדית הוא בבחינת סדין אדום”.

“מלכתחילה אין לנו בעיה עם גנץ, הבעיה שלנו היא עם לפיד”, אמר ל’מעריב’ גורם בדגל התורה.

על פי אותם גורמים, “אם גנץ יודיע על ביטול הסכם הרוטציה עם לפיד, יש אפשרות לכניסה לממשלה בראשותו. אם יקבלו כמובן את הקווים שחשובים לנו”.

הדברים נאמרו למרות שגץ הצהיר מספר פעמים בקולו כי הוא בעד תחבורה ציבורית בשבת, נישואין אזרחיים וכותל רפורמי.

לפי דיווח של עמית סגל בחדשות 12, גם המצע של גנץ הוא העתק-הדבק של מצע ‘יש עתיד, כאשר הוא מבליט שלוש סוגיות מרכזיות: ביטול חוק המרכולים, לימודי ליב”ה  במוסדות החינוך החרדי, ושימור חוק הגיוס בנוסחו הנוכחי, כפי שהוגש על ידי משרד הביטחון  תחת אביגדור ליברמן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שלמות העם
    05/03/2019 18:30
    רב המושב
  1. בלי להעיף את ח”כ גפני [קורח של דורנו] וח”כ מקלוב וח”כ ליצמן [ועדתו] יהיה מאוד קשה לשכנע אנשים נורמיטיבים ויראי השם להצביע ”ג” , כל עדת ישראל סובל יסורים בכל תחומי החיים מי בשיכול מי בעיכובים למיניהם וסוגיהם פרנסה זש”ק זיווג איפה ואיה הברכות וההבטחות מלפני ארבע השנים בניי חיי ומזוני ??? הקב”ה הפך את הברכות לקללות על מעשי הח”כים המריבות והסיכסוכים המחלוקות שלא
    לשם שמים ! מי אינו מרחם על עצמו על צאצאיו ?? ועוד ילך להצביע להם , יהודי יקר רק תדפדף כאן באתר ותיווכח איך אסון רודף אסון מוות רודף מוות אין רגע בלי פגע !! אל תתנו יד להמשיך להרוס את היהדות החרדית