לכבוד חג פורים: כיצד ניצור מראה מאופר עם המון עוצמה ונוכחות?

נבחרת אמני האיפור של רשת האיפור 'סקארה', יחד עם צוות פיתוח המוצרים, יצרו תחפושת טרנדית וקלילה במיוחד לפורים • את התחפושת הזו יוכל כל אחד לבצע בבית בכמה שלבים פשוטים • שילוב של צבעי עיניים מעושן גותי ואפל וציור ברק במרכז הפנים • באדיבות רשת SACARA

תמי גיל
ה' אדר ב' התשע"ט / 12.03.2019 12:05

אז כיצד עושים זאת?

בסיס –  תחפושת טובה מתחילה בשמירה על העור עם קרם לחות ופריימר שמעליו מונח מייק אפ נוזלי מפודר היטב בפודרה דחוסה שקופה ליצירת בסיס עמיד ואידיאלי.

עיניים וגבות– חשוב לסרק ולקבע את הגבות בעזרת ג’ל שקוף לגבות מקולקציית NETA BY SACARA ומברשת לגבות 102.

מראה העיניים מעושן, גותי ואפל, נוצר בעזרת עיפרון חידוד שחור 215 נוח וקל לטשטוש ומעליו צללית משי במרקם קטיפתי שחורה בגוון 270 לקיבוע ולהעצמת המראה. לסיום מראה העיניים יש למשוח 2 שכבות מסקרה שחורה מעבה MAX  מקולקציית NETA.

ציור הברק – ציור הברק הוא מרכז הפוקוס של התחפושת הנוצצת ויש לצייר אותו לאחר הנחת הבסיס ואיפור העיניים. השתמשו בפלטת איפור פנים וגוף מס’ 06 מסדרת רוק סטאר ומעל הברק הוסיפו נצנצים מפלטת איפור פנים וגוף מטאלי מס’ 09 על השוליים של הציור. את הנצנצים יש להדביק על עור לח בעזרת פריימר ולהצמיד היטב לעור בתנועות טפיחה.

כדי שיהיה לכם קל ונוח לצייר השתמשו בסט מכחולים ייעודי ‘פארטי’ המכיל מכחולי ציור פנים וגוף מדויקים במיוחד.

את המראה מומלץ להשלים בנגיעת שימר גולדן על עצמות הלחיים בעזרת מברשת גדולה לסומק ופודרה 405 ולהניח שימר ברונזר לגוף GLOW SUNRISE בעזרת מברשת קבוקי 411.

פיניש – לסיום המראה מומלץ לתת גלואו נוסף לריסים עם מסקרה גליטר 02 בגוון כסוף ולהניח על השפתיים עיפרון חידוד PRO 301.

kis glasman 3kis glasman 1

צילום: קית’ גלסמן
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות