‘המרכולים’, ליבה, גיוס: גנץ אימץ המצע האנטי-חרדי של לפיד

כחול-לבן חשפה את עיקרי המצע שלה בסוגיות דת ומדינה: העתקת המצע האנטי-חרדי של 'יש עתיד' • מבליט שלוש סוגיות מרכזיות: ביטול חוק המרכולים, כפיית לימודי ליבה במוסדות החינוך החרדי, וחקיקת חוק הגיוס של ליברמן • אזולאי: "המצע הוכחה מושלמת שגנץ נשלט על ידי לפיד"
אריה ריבקינד
כ"ז אדר א' התשע"ט / 04.03.2019 14:42

עיקרי המצע של מפלגת כחול-לבן נחשפים: המפלגה של בני גנץ ויאיר לפיד פרסמה היום (שני) את עיקרי מצע הבחירות שלה – מהם ניכר כי בענייני דת ומדינה המפלגה החדשה אימצה את המצע האנטי-חרדי של יש עתיד.

לפי דיווח של עמית סגל בחדשות 12, המצע מבליט שלוש סוגיות מרכזיות: ביטול חוק המרכולים, כפיית לימודי ליב”ה חובה במוסדות החינוך החרדי, ושימור חוק הגיוס בנוסחו הנוכחי, כפי שהוגש על ידי משרד הביטחון  תחת אביגדור ליברמן.

מלבד זאת, המפלגה תומכת בתחבורה ציבורית בשבת ובנישואין אזרחיים.

ח”כ ינון אזולאי אמר בתגובה לפרסום המצע של ‘כחול לבן’: “המצע הוכחה מושלמת שגנץ נשלט על ידי לפיד – קעקוע חומות הדת ומסורת ישראל והתנכלות חוקתית לכל מה שנודף ריח יהדות”.

מוקדם יותר היום פתח יו”ר המפלגה בני גנץ במתקפה נגד ראש הממשלה, על רקע קמפיין הליכוד לפיו גנץ יסתמך על המפלגות הערביות לצורך יצירת גוש חוסם נגד נתניהו.

“כל אלה שצוללים בסקרים ומתחילים להמציא שאלה יילכו עם טיבי ואלה יילכו לכהנא – הכל לא נכון”, אמר גנץ.

בליכוד לא נשארו חייבים והחטיפו חזרה: “ללפיד וגנץ אין ממשלה בלי גוש חוסם של המפלגות הערביות. עופר שלח הודה שהם יקימו גוש חוסם עם המפלגות הערביות, מיכאל ביטון אמר שהם ישבו איתן בממשלה, וגנץ פסל ישיבה עם נתניהו. לכן זה חשבון פשוט: או ביבי או טיבי. על זה הבחירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות