‘מת בודד ועצוב, כמו כלב’: הכוכבת על יחס החילונים לשחקנים זקנים

בריאיון לרשת ב סיפרה השחקנית גילה אלמגור על השחקן עודד תאומי שהלך בסוף השבוע לעולמו: "ביקשתי משחקני הקאמרי שיבקרו אותו כי הוא בודד כמו כלב" • "אנשים לא אוהבים כנראה בסביבתם אנשים מבוגרים. אסור לזנוח ולשכוח אנשים לעת זקנתם. זה לא פייר"
אבי כץ
כ"ו אדר א' התשע"ט / 03.03.2019 14:43

שחקנית התיאטרון גילה אלמגור, חברתו הקרובה של השחקן עודד תאומי שנפטר בסוף השבוע בגיל 81, התייחסה הבוקר (ראשון) מי שהיה שותפה שלו לבמה בהצגות רבות אל היחס לזקנים, וציינה כי מי שכבש את במות התיאטרון – מת בודד ועצוב.

בריאיון לאסתי פרז בתכנית ‘בחצי היום’ בכאן רשת ב, אמרה אלמגור כי בשנה וחצי האחרונות לחייו, כשנאבק במחלת הסרטן, היה תאומי סיעודי ומלא כעס על ששכחו אותו.

“התברר לי שבעצם הוא נפטר מדום לב ולא מהסרטן, אבל זה כבר לא משנה. בשנה וחצי האחרונות הוא היה סיעודי ובודד מאוד וזה היה נורא עצוב”, סיפרה אלמגור.

לדבריה, “היה בו הרבה כעס ששכחו אותו ולא נותנים לו לשחק. ששונאים שחקנים מבוגרים ואף אחד לא רוצה אותם”.

אלמגור הוסיפה על היחס לזקנים: “אני יכולה להזדהות עם זה. אנשים לא אוהבים כנראה בסביבתם אנשים מבוגרים. הרעננות של צעירים נותנת כוח. נעורים זה דבר מדבק ומדביק. הוא הלך לעולמו עם עצב גדול. הייתי מדברת איתו בטלפון – וביקשתי משחקני הקאמרי: ‘לכו אליו, הוא לבד כמו כלב'”.

לדבריה, “אסור לזנוח ולשכוח אנשים לעת זקנתם. זה לא פייר ולא נכון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא מצאתי בדבריה את הכותרת
    03/03/2019 17:30
    יעקב
  1. עלוב להמציא דברים כדי לחזק בטחון בדרכך במקום לעבוד על מידות . סבי אמר לי שכדי להיות חסיד טו צדיק לא צריך להנמיך את האחר אלא לרומם עצמך ולהתחזק . כעיתונות זו סתם עבודה חובבנית .