ליברמן: אסור שמשרד הפנים יישאר אצל דרעי • ש”ס: מאבד עשתונות

יו"ר ישראל ביתנו: "מסתכל מה עובר על משרד הפנים בשנה האחרונה, אלו הם דברים חסרי תקדים" • ח"כ ינון אזולאי: ליברמן רואה את הסקרים דבר שגורם לו לאיבוד עשתונות מוחלט
אריה ריבקינד
כ"ה אדר א' התשע"ט / 02.03.2019 20:32

יו”ר ‘ישראל ביתנו’, ח”כ אביגדור ליברמן, תקף במהלך השבת את יו”ר ש”ס השר אריה דרעי.

“אסור שמשרד הפנים ימשיך להיות בידיים של ש”ס. אני מסתכל מה עובר על משרד הפנים בשנה האחרונה, אלו הם דברים חסרי תקדים. אני כבר לא מדבר על אותה החלטה לסגור את המרכולים בשבת, שהעבירו סמכויות לשר הפנים שרץ לסגור את המרכולים.

“אף אחד לא פתח מרכולים בשבת כדי לעשות דווקא, באשדוד למשל אלו מרכולים שפתוחים 20 שנה וממוקמים באיזורים המרחוקים מאיזור מגורים. אני הראשון שאתנגד לפתיחת מרכולים בשבת בבני ברק, אבל לסגור מרכולים באשדוד, באילת ובראש פינה זה טירוף הדעת. זה שלקחו את הסמכויות מהשלטון המקומי והעבירו אותן לשר הפנים, זה דבר שלא היה”.

ליברמן, שלא עובר את אחוז החסימה\  הוסיף: “הדבר השני שמרתיח אותי, לפני שאנשים עולים למדינת ישראל הם עוברים בדיקה מעמיקה מאוד לא נעימה כדי להוכיח את יהדותם. אחרי שהסוכנות היהודית ונתיב עורכים להם בדיקות יהדות הם עולים למדינת ישראל. פה מתחילים לפתע לבצע את הבדיקות מחדש. הם אפילו נאלצים לעבור בדיקות דנ״א על מנת להוכיח את יהדותם”.

הוא המשיך: “זה טירוף מוחלט. הדבר הנוסף שהוא הפוך, במזרח ירושלים משרד הפנים החליט לקצר תהליך של קבלת אזרחות לפלסטינים משש שנים לשנה אחת. שני התהליכים הללו, יחד עם סגירת המרכולים בשבת מביאים למסקנה שאסור שמשרד הפנים יישאר בידיים של ש”ס”.

ח”כ ינון אזולאי הגיב לדבריו של ליברמן בשבת תרבות: “מר ליברמן מעולם לא סיים קדנציה שלימה בתפקידיו אשר כיהן – ליברמן רואה את הסקרים דבר שגורם לו לאיבוד עשתונות מוחלט. השר דרעי ימשיך לחולל מהפכות בתפקידו כשר הפנים לטובת מדינת ישראל יהודית ומסורתית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות